Basketballwear

Senior
  • Aantal berichten

    83
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Amersfoort, Utrecht

Basketballwear's trofeeën

  1. Business is prima voor nu maar valt nog niet structureel van te leven op het moment. Als ik mezelf vergelijk met anderen dan gaat de business inderdaad redelijk tot goed maar ik ben wel van de stempel die denkt dat er altijd verbeteringen gemaakt kunnen worden en in mijn ogen zal die verbetering zich omzetten in meer omzet. Kan ik het aan? Tja.. dat is de vraag! Als ik de meeste "extra" werkzaamheden weghaal dan moet ik het makkelijk aankunnen (een groei). Dan doe ik dus alleen de basis dingen om het bedrijf draaiende te houden doordeweeks. De rest doe ik in het weekend zelf.
  2. Patrick, Het word ook gewoon als een ieders mening gewaardeerd en denk zeker dat ik er wel wat mee kan! Het is zeer zeker niet vanuit haast opgezet allemaal! De website draait inmiddels 3 jaar. Vorig jaar trok de business ineens aan en naar aanleiding van de tips die ik gekregen heb vanuit Higherlevel ben ik gaan verbeteren. Zoals gezegd is de hele site op de schop genomen en heb ik met alle tips waar ik in mijn ogen wat mee kon ook gebruikt. Enige punt waar ik nog geen tijd en vooral financiele middelen voor heb gehad is om de algemene voorwaarden her te schrijven en de teksten aan te passen waar nodig (ik weet dat hier een aantal fouten in zitten). De enquete is opgezet naar aanleiding van een klein model dat ik samen met een aantal andere mensen ontwikkeld heb. De bedoeling van deze enquete is JUIST om zo breed mogelijke vragen te stellen om erachter te komen waar volgens mijn klanten de pijnpunten liggen binnen het bedrijf. De bedoeling is zoals gezegd om hierna te komen met een enquete die meer in de diepte gaat en specifieker doorgaat op de pijnpunten. Normaal gesproken zou een bedrijf proberen zijn bedrijf over het geheel te verbeteren maar omdat ik met een 55 urige werkweek buiten mijn webwinkel om gewoon wat minder tijd heb. Dit was ook de rede om de enquete zo in elkaar te zetten dat ik erachter kom wat de pijnlijke punten binnen de site zijn om zo puntsgewijs verbeteringen aan te brengen.
  3. Uhhhh ??? Deze enquête is niet gedetailleerd? In principe niet persoonlijk? Maar wel misschien onpersoonlijk? Daarnaast: Dat schrijf je toch echt met DT. Dat schrijf je met een T Tot slot: Wanneer stuur je deze enquête naar je klanten? Er gaat na deze enquete nog een follow up enquete komen die stukke gedetailleerder is (meer in depth). Bedankt voor de verdere informatie. Helaas is de enquete al online waardoor ik de dingen denk ik niet meer kan aanpassen, ga het toch proberen.
  4. Hoewel ik er zowaar les in heb gehad blijft het natuurlijk niet het allermakkelijkste. Wouter, Weet niet precies waar je uit opmaakt dat er met de vorige 2 topics niks gedaan is. Ik heb namelijk de gehele site aangepast naar aanleiding van de gegeven tips. Klopt dat ik sommige tips helaas voor het moment nog links heb moeten laten liggen maar dit heeft voornamelijk te maken met het feit dat er weinig tijd is. Er word dus weldegelijk wat mee gedaan hoor :) 24 vragen is inderdaad voor een normale enquete vrij veel maar ik merk gelukkig doordat mensen niet al te lang stil hoeven te staan bij elke vraag (en ze dus makkelijk te beantwoorden zijn) dat mensen er niet al te veel moeite mee hebben om de vragen te beantwoorden. Toevallig word inderdaad deze lijst OOK voor mijn thesis gebruikt, vandaar via daar.
  5. Voor degene die benieuwd zijn naar de uiteindelijke enquete kunnen die vinden op volgende link: www.thesistools.com/web/?id=323074 Invullen mag altijd ;D
  6. Je wisselt nogal snel van mening. Is dit 'lijstje' nu om je eigen webshop te verbeteren? Of is het om andere webshops (vanuit een commercieel perspectief) te verbeteren of ben je een onderzoek aan het doen naar doorslaggevende factoren voor een aankoop? Je zei ergens in deze post dat het gaat om je eigen webshop te verbeteren, dus daar ga ik nu maar even vanuit. Vind je het niet gek om zelf een model te gaan verzinnen, daar waarden aan te hangen en cijfers e.d. om vervolgens dat model te gebruiken om je eigen webshop te beoordelen? Denk je niet dat je enigszins onbetrouwbaar bent om je eigen webshop te beoordelen? Niet dat ik jou onbetrouwbaar vindt, maar het is bekend dat je zelf je idee sneller prachtig en top vindt, terwijl andere (buiten staanders) daar heel anders over denken. Ik heb het model verwerkt tot een enquete waarmee mijn klanten hun beoordeling over de website kunnen geven.
  7. Dit is zeer zeker niet het geval! Ik zal uiteraard het model gaan gebruiken om mijn eigen winkel te gaan verbeteren maar het model verkopen lijkt me niet iets wat je zo 1,2,3 doet. Dat is overigens ook helemaal niet het doel van het model. Ik wil gewoon iets creeeren voor mezelf vanwaaruit ik een Enquete kan opzetten om te meten hoe mijn winkel op de meest kritieke punten ervoor staat. En ongewenst geef je mij heel veel informatie waar ik wat mee kan! Het is uiteraard niet de bedoeling dat mensen dit lijstje gaan gebruiken om winkels te beoordelen maar ik ben dus op zoek naar de doorslaggevende factoren voor een koop. Bedankt voor de suggesties ;D
  8. Aan de andere kant vind ik het bijzonder frustrerend zonde om energie te stoppen in het geven van een aantal suggesties, die jij vervolgens afdoet met "bedankt, maar die heb ik allemaal al in mijn lijst staan" ... Dit kan ik mijzelf heel goed voorstellen John. Waarom ik er voor kies om niet te vertellen welke punten in momenteel heb is dat veel mensen dan in dezelfde lijn gaan denken als ikzelf nu denk. Ik wil juist graag suggesties waardoor ik onmiddelijk nieuwe punten heb of suggesties die mij op een andere denkwijze zetten waardoor de punten vanzelf komen. Wil hierin de creativiteit totaal niet belemmeren. Mocht je alsnog je suggesties willen geven dan word dit door mij zeer op prijs gesteld en ze zullen zeker niet afgedaan worden met "heb ik al op de lijst"
  9. Geachte HL'ers, Omdat ik even geen betere plaats weet om dit te plaatsen gaat dit in het forum "herrie in de zaak". Dit voornamelijk omdat de punten die ik ga vragen eventuele herrie in de zaak kunnen verminderen of voorkomen. Ik ben momenteel bezig met het opzetten van een model waarin je een (online) bedrijf kunt gaan meten op hun bedrijfvoering. Ik heb namelijk altijd al het idee gehad dat cijfers een veel duidelijkere representatie zijn van hoe iets er voorstaat en zo makkelijker verbeterpunten naar voren kunnen komen. Natuurlijk wil ik in dit model zo VEEL mogelijk dingen die een bedrijfs performance in de markt kunnen beinvloeden opnemen. Voor deze lijst heb ik al een 20 tal punten (die ik overigens niet ga geven nog om de creativiteit niet te onderdrukken) die in de volgende 4 categorieen vallen: Website, Product, Klantenservice en Marketing. Ik denk dat de eerder genoemde 4 categorieen de belangrijkste dingen zijn die een klant's ervaring en dus aankopen kunnen beinvloeden. Binnen deze 4 categorieen vallen weer een aantal dingen zoals Design (Website), Kwaliteit (product), Social media (Marketing) en Communicatie (Klantenservice). Omdat ik dit model verder wil uitwerken en verbeteren stel ik jullie allemaal de volgende vraag! Als je op een site terecht komt, wat zijn de punten waarop je hem (vaak) onbewust controleerd om te zien of de site betrouwbaar is, en uiteraard of je er uiteindelijk wilt kopen. Alle suggesties zijn welkom.
  10. Dit is een hele goede! Heb meteen even gekeken en hoewel ik vrij tevreden ben over google (27% van de bezoekers) zie ik al onmiddelijk ruimte voor verbetering. Ik word op het in mijn ogen belangrijkste zoekwoord namelijk niet goed gevonden.
  11. Waar halen jullie veel bezoekers vandaan? Waar halen jullie gerichte bezoekers vandaan? Ben benieuwd naar jullie *gouden* bronnen en wat jullie strategie is om bezoekers binnen te halen op de website. Cijfertjes erbij is alleen maar makkelijk voor de beeldvorming.
  12. Marktplaats word al gebruikt. Werkt inderdaad redelijk goed al moet ik hier nog eens naar kijken. Marktplaats levert mij momenteel 5% van de bezoekers op. Facebook is inderdaad zoals Jasper al meld een moeilijk verhaal! Het gaat steeds beter en heb inmiddels al een heleboel likes maar de juiste strategie hiervoor is nog niet gevonden. Met 1500 likes verwacht je meer dan 30 mensen per week op je site te kunnen krijgen. Ik denk dat in het sport/basketbal segment een site als Higherlevel niet veel gerichte bezoekers levert. Helaas is in een niche sport als basketbal ook weinig activiteit op forums al maak ik hier opzich wel gebruik van.
  13. Zelf krijg ik in vergelijking met mijn concurrentie meer bezoekers. (volgens Alexa). Mijn top 3 bronnen (Twitter, Google en Direct) leveren mijn site bijna 80% van de bezoekers op terwijl de top 10 bronnen samen 97% maken. Ik wil natuurlijk meer verdeling van bronnen via waar mijn klanten binnenkomen. Tips/Tricks?
  14. De drijvende kracht van elke web onderneming is natuurlijk het feit dat er bezoekers en uiteindelijk klanten naar de website getrokken word om uiteindelijk conversie en dus omzet te hebben. Nou ben ik heel erg benieuwd waar jullie je bezoekers/klanten vandaag halen? (welke bronnen?) En via welke bron jullie klanten het best converteren! Alle tips, tricks etc. met betrekking tot klanten zijn zeer welkom voor iedereen denk ik?
  15. Het is inderdaad de bedoeling om uiteindelijk een goede indeling van categorieen mee te geven. Verder zullen de functionaliteiten van de huidige site terugkeren (share en like dus ook). Bedankt! Verder nog tips? Suggesties?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.