Ga naar inhoud

Subsidie voor ontwikkeling

Geplaatst:

Subsidies.nl

Tot 2 juni a.s. is het mogelijk subsidie aan te vragen voor het ontwikkelen van technisch nieuwe fysieke producten, processen of programmatuur. De regeling heet WBSO. Laagdrempelig met weinig administatieve lasten. Er is extra subsidie beschikbaar voor startende ondernemers.

Featured Replies

Geplaatst:

zrski

Ik heb al behoorlijk wat gehoord over die WBSO regeling (volgens mij via Kleverlaan?)

- Ik kan me niet herinneren of we hier al een URL voor hebben?

- Ken je een aantal goede advies organisaties waar ondernemers mee in contact kunnen treden?

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Geplaatst:

Subsidies.nl

• Auteur

Wat of wie is Kleverlaan?

Meer informatie is te vinden bij de aanvraagbehandelende instantie Senter (www.senter.nl/wbso).

Ook is er veel gratis informatie over de wbso beschikbaar op www.subsidies.nl (klik rechts op het scherm op wbso).

Geplaatst:

zrski

Kleverlaan is een van de moderators hier en een zeer actief lid in het forum. Hij is ook goed bekend met een behoorlijke hoeveelheid verschillende regelingen.

Dank voor de URL's

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Geplaatst:

Bengel

Zie voor WBSO o.a. "Subsidies, kredieten en Ondernemingsfinanciering. Daar vind je wat info. Als je vragen hebt: schiet maar raak. Wellicht kan ik helpen: heb zelf zowel bij Senter als bij één van de grotere subsidieadviesbureaus gezeten. Wie weet is er wat blijven hangen ........:winked:

Gr. Bengel.

Vijf minuten "babbelen" met de juiste persoon, levert vaak meer op dan 3 dagen zelfstudie. Opnieuw het wiel uitvinden is zonde van je tijd .....!

Bengel.

Geplaatst:

Subsidies.nl

• Auteur

Dag Bengel,

Lang niet gezien en gesproken.

ES

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.