zoals sommige leden weten ben ik met téveel dingen tegelijk bezig, en wil me vanaf nu dus ook gaan richten op 1 onderneming (de rest rustig laten lopen) en zodra het inderdaad goed gaat me bezig gaan houden met weer een andere.
Nu wil ik gebruik gaan maken van telemarkering/telesales (door een zzp'er in eigen beheer) en ik ben benieuwd wat jullie van deze vorm van verkopen vinden en in welke branche (van waar ik mee bezig ben zie websites) ik het meeste succes kan hebben.
Wellicht zijn er leden onder ons die hier ook mee bezig zijn/gaan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Paul Oudshoorn
Paul Oudshoorn
zoals sommige leden weten ben ik met téveel dingen tegelijk bezig, en wil me vanaf nu dus ook gaan richten op 1 onderneming (de rest rustig laten lopen) en zodra het inderdaad goed gaat me bezig gaan houden met weer een andere.
Nu wil ik gebruik gaan maken van telemarkering/telesales (door een zzp'er in eigen beheer) en ik ben benieuwd wat jullie van deze vorm van verkopen vinden en in welke branche (van waar ik mee bezig ben zie websites) ik het meeste succes kan hebben.
Wellicht zijn er leden onder ons die hier ook mee bezig zijn/gaan?
Vader | ondernemer | lichtexpert | investeerder | vrijdenker | levensgenieter | reizen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19307-telemarketing-hoe-wat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag