Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Manon GJ
Ik ben zo verbaasd. Paar weken geleden belde er iemand voor mij op kantoor bij het bedrijf waar ik veel mee samenwerk. Toen ik er niet was, vroeg de dame naar een collega van mij. Ze heeft hem toen ook mobiel gesproken.
Gisteren belde dezelfde dame weer en heeft ze mijn mobiele nr gekregen. Ik heb haar teruggebeld en het bleek een dame van een executive search bedrijf te zijn met een aardige baan bij één van de grote consultancy/accountantsclubs te zijn (20 consultants aansturen etc etc).
Nadat ik haar had verteld dat ik zeker geen baan wil en ook zeker niet voor zo'n grote club wil werken, heb ik haar gevraagd hoe ze aan mijn naam kwam. Ik was haar aanbevolen....Toen ik vroeg door wie, wilde ze dat niet zeggen.
Ik heb aangegeven dat er niemand in mijn netwerk is, die mij zou aanbevelen voor een baan (als je me goed kent, dan weet je dat dat geen optie is) en al helemaal niet bij zo'n grote club. Dus ik vroeg haar of ze niet gewoon websites van corporate finance bedrijven aan het afstropen was, zeker aangezien ze ook mijn collega had gebeld.
Nee, nee dat was niet zo, ik was echt aanbevolen.
Ik ben zo verbaasd over de manier waarop dat gaat. Gewoon volgens mij dus niet de waarheid spreken. Welk doel dient dit dan bah!
Ondernemende webwinkelier en Register Valuator
Green Jump 1000 manieren om een groene sprong te maken! Voor baby's, kinderen en voor jou!
Het EcoBed Heerlijk slapen op natuurlijke materialen!