Ik heb een aantal innovatie website/internet ideeën van mezelf en kennissen die ik via mijn website wil gaan publiceren. Ondernemens kunnen deze ideeën bekijken en bieden op een concept.
Nu wil ik natuurlijk niet dat anderen deze ideeën zomaar gaan gebruiken. Daarnaast wil ik ook niet te veel betalen wanneer een idee nog geen geld opbrengt. Ook wil ik anderen die een idee op de site willen plaatsen beschermen en hun vertrouwen winnen (het blijft hun idee en bij verkoop vraag ik alleen bemiddelingskosten).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MarkT1977
MarkT1977
Beste allemaal,
Ik heb een aantal innovatie website/internet ideeën van mezelf en kennissen die ik via mijn website wil gaan publiceren. Ondernemens kunnen deze ideeën bekijken en bieden op een concept.
Nu wil ik natuurlijk niet dat anderen deze ideeën zomaar gaan gebruiken. Daarnaast wil ik ook niet te veel betalen wanneer een idee nog geen geld opbrengt. Ook wil ik anderen die een idee op de site willen plaatsen beschermen en hun vertrouwen winnen (het blijft hun idee en bij verkoop vraag ik alleen bemiddelingskosten).
Wie heeft er een aantal tips??
Groeten,
Mark
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19390-database-met-innovatieve-idee%C3%ABn/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag