• 0

Informatie opvragen bij internationale leveranciers

Gast Verwijderd account

Goede avond,

 

ik ben harry en een ondernemer in spe

ik ben bezig een onderneming op te zetten en ben voor mijn producten aangewezen op internationale leveranciers.

 

Ik wil graag een standaard brief/mail in het engels. Nu is dat niet zo'n probleem (engels) maar met name de inhoud ervan.

 

Ik zou graag willen weten wat de inkoop prijzen, leveringsvoorwaarden en mogelijkheid tot het betalen van de geleverde goederen na doorverkoop enz.

 

Kan iemand mijn helpen met deze inhoud hou ik dat het beste kan verwoorden in het engels.

 

Deze mail wil ik vervolgens doorsturen naar diverse bedrijven.

 

Bvd Harry

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Larry,

 

Je schrijft voor je publiek, een Engels bedrijf veracht anders Engels dan wat effectief is in China. Dus waar gaat je brief heen?

Op het moment dta je in je eerste contact al direct over uitgestelde batling begint... Denk ik dat je weinig response zult krijgen.

 

Laat maar weten

 

Gr

Mark

Link naar reactie
  • 0

Hoi, heb voor ons bedrijf ook vooral internationale (kleine) leveranciers. Ik moet eerlijk zeggen dat het in onze branche geen enkel probleem was om leveranciers te vinden die willen leveren en daarom was mijn email altijd heel simpel:

 

We are setting up a new Dutch webstore with/for ....................... We really love your products and would like to sell these in our store. Would this be possible?

 

 

Als ik dan een positieve reactie kreeg dan vroeg ik naar de 'conditions' voor zover ze die al niet meteen meestuurden.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Een aantal zaken helder maken

 

ik wil zaken doen met bedrijven uit de UK en de VS

 

en wil zeker niet meteen gaan beginnen over uitgestelde betalingen wat ik daarmee bedoelde is wat de mogelijke onderwerpen dienen te zijn voor een mail waarin ik de mogelijk heden opvraag.

 

En manon bedankt voor je reactie

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 205 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.