• 0

roken in de winkel?

Ik was gisteren in een 'toys for boys' winkel, en heb me daar hogelijk verbaasd. Toen ik in gesprek was met waarschijnlijk de eigenaar kwam er een klant binnen met zijn vriendin die de eigenaar kende. De klant bood de eigenaar meteen een sigaret aan en hij en zijn vriendin staken er ook eentje op.

 

Nu was ik met een kind daar die licht astmatisch is en ik ben dan ook maar weggegaan, maar later toen ik thuis was dacht ik pas dat ik er iets van had moeten zeggen.

 

Maar daarna besefte ik me ineens dat ik helemaal niet weet of het wel verboden is om te roken in een winkel? Ze hebben het roken in de horeca uitgebannen, maar hoe zit dat met winkels? Mag het daar wel?

 

Afijn, de ondernemer is toch mooi 500 Euro omzet misgelopen omdat ik graag wat leuks had willen kopen.

 

Groet, Martin

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ach kom, je gaat tegenwoordig overal aan dood zo lijkt het.

 

uit het artikel...

De producten bevatten allemaal stoffen die irritatie van de luchtwegen en slijmvliezen kunnen veroorzaken. Vooral de etherische oliën en de wierook komen slecht uit de bus, aldus de woordvoerster.

 

Als een stokje wierook het ergste is wat ze gevonden hebben denk ik dat het met de gevaren wel zal loslopen, anders was heel azie onderhand uitgestorven ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.