• 0

[Sitecheck] Nieuwe beddenwebwinkel

Beste HL-ers,

 

Sinds gisteren is de Bedden Experts webshop online. Deze webshop heb ik samen met een echte bedden expert opgezet, waarbij hij de handel voor zijn rekening neemt, en ik het (vormgeving)technische aspect van de webshop, zoals onderhoud, toevoegen producten, online orders en seo.

 

De webshop is opgezet met in het achterhoofd de volgende speerpunten:

- Prijs is belangrijk

- Uitstraling moet die van een goedkope shop (prijstechnsich gezien) hebben, geen luxe auping beddenzaak

- Producten moeten goed in beeld gezet worden (grote foto's e.d.)

- Navigatie moet simpel en duidelijk zijn

- Overboeking, iDEAL en rembours als betaalopties

 

Over bezoekersaantallen zijn nog weinig gegevens, en daar kan ik vooralsnog dus nog niks uit concluderen. Wel zou ik jullie willen vragen het usability-aspect van de webshop eens te bekijken. Vind je alles waar je het verwacht, of wordt je verrast en moet je lang zoeken? Geeft de webshop het vertrouwen hier te bestellen?

 

Nog een tweetal opmerkingen:

De zoekmachine voor producten is in ontwikkeling, deze wordt op korte termijn toegevoegd.

Er zijn producten die nog de nodige productinformatie (aanvullende info) missen.

 

Link naar de webshop: www.beddenexperts.nl

 

Alvast bedankt voor de moeite!

 

Bart

 

Era Styling levert maatwerk websites en webshops.
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik vind de website er prima uitzien. Hij laadt lekker snel en je komt snel waar je wezen moet. Er staan duidelijke foto's bij.

 

maarrrr.... ook hier wordt nog niet gesproken over waarom ik mijn bed bij jou zou kopen en niet bij de Ikea, Leen Bakker, Kwantum of al die andere interieurwinkels die nog erachteraan hobbelen.

 

Als ik naar mezelf kijk dan vind ik prijs eigenlijk niet zo belangrijk voor een bed en matras. Ik wil een goed bed hebben en ik ken jullie helemaal niet, dus waarom zou ik bij jullie kopen. Misschien moet je de prijzen bij de concurrentie eens even checken en vervolgens hier goede sier op je site mee proberen te maken?

Maak eens een 'adviesmail-adres'. Hier kunnen mensen vragen stellen over je spullen. Advies en service, dat zijn echt punten waar je mee kunt scoren, en prijs volgens mij allang niet meer.

 

Beetje off topic, maar wist jij dat er in Asten één van de beste restaurants van NL zit (Restaurant Puur)?

Link naar reactie
  • 0

Ik vind de website er prima uitzien. Hij laadt lekker snel en je komt snel waar je wezen moet. Er staan duidelijke foto's bij.

 

maarrrr.... ook hier wordt nog niet gesproken over waarom ik mijn bed bij jou zou kopen en niet bij de Ikea, Leen Bakker, Kwantum of al die andere interieurwinkels die nog erachteraan hobbelen.

 

Als ik naar mezelf kijk dan vind ik prijs eigenlijk niet zo belangrijk voor een bed en matras. Ik wil een goed bed hebben en ik ken jullie helemaal niet, dus waarom zou ik bij jullie kopen. Misschien moet je de prijzen bij de concurrentie eens even checken en vervolgens hier goede sier op je site mee proberen te maken?

Maak eens een 'adviesmail-adres'. Hier kunnen mensen vragen stellen over je spullen. Advies en service, dat zijn echt punten waar je mee kunt scoren, en prijs volgens mij allang niet meer.

 

Beetje off topic, maar wist jij dat er in Asten één van de beste restaurants van NL zit (Restaurant Puur)?

 

Je hebt inderdaad een punt dat je je afvraagt wat ons USP is. Ten eerste is dit ons assortiment. Ten opzichte van de andere bekende online bedden shops (wehkamp, misterbed etc.) bieden wij een veel ruimer assortiment, en is ook bijna elk bed in grotere lengtematen (210 en 220) te krijgen.

Het punt advies geven zijn we nog mee bezig, in de vorm van een informatieafdeling op de website. Vragen kunnen altijd per e-mail gestuurd worden, maar ik denk dat we hier ook nog wel iets moois om kunnen verzinnen.

 

Ik kom zelf niet uit Asten, dus niet bekend met Restaurant Puur... welke keuken serveren ze?

Era Styling levert maatwerk websites en webshops.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 127 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.