Bart Vintcent

Junior
  • Aantal berichten

    29
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Adres
    Tolhuisweg 5, Swalmen, 6071RG, Nederland
  • Voornaam
    Bart
  • Achternaam
    Vintcent
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Era Styling
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

Bart Vintcent's trofeeën

  1. Het gaat mis wanneer er meer dan 1 GET is. Hij verwijst dan naar een lege pagina. edit: gevonden!! Er moest nog een [L] achter anders blijft hij alle regels uitvoeren. Dit gaat niet goed denk ik: RewriteRule ^(.*)/(.*)/$ ?pagina=$1&discosetnr=$2 RewriteRule ^(.*)/(.*)/$ ?pagina=fotos&map=$3 RewriteRule ^(.*)/$ ?pagina=$1 Omdat je hier niks achter je rewrite rules zet, voert ie de regels erna ook uit om te herschrijven. Zo wordt 1 url dus 3x herschreven. Boven zijn de eerste twee regels hetzelfde, je geeft dezelfde input maar verschillende output. Kan ook niet. Zo doe ik het vaak: RewriteRule ^([A-Za-z0-9_-]*)/([A-Za-z0-9_-]*)/([A-Za-z0-9_-]*)/([A-Za-z0-9_-]*)$ index.php?p=$1&cat=$2&pid=$3&ptitel=$4%{QUERY_STRING} [L] RewriteRule ^([A-Za-z0-9_-]*)/([A-Za-z0-9_-]*)/([A-Za-z0-9_-]*)$ index.php?p=$1&cat=$2&pid=$3&%{QUERY_STRING} [L] RewriteRule ^([A-Za-z0-9_-]*)/([A-Za-z0-9_-]*)$ index.php?p=$1&cat=$2&%{QUERY_STRING} [L] RewriteRule ^([A-Za-z0-9_-]*)$ index.php?p=$1&%{QUERY_STRING} [L] De namen van de variabelen kun je uiteraard aanpassen. Die [L] betekent dat ie na die rule niet meer moet herschrijven, dus als in mijn voorbeeld een url voldoet aan de eerste regel, dan wordt de rest niet uitgevoerd. Enz.
  2. Ziet er goed uit de website. Ik zou alleen de urls aanpakken, dit is nu bijv. http://www.galaxydrivein.nl/?pagina=themafeesten, beter zou zijn http://www.galaxydrivein.nl/themafeesten. Overigens krijg ik ook een javascript error op alle andere pagina's dan de home. Komt doordat op die pagina's wel het script voor de slideshow wordt ingeladen, maar geen slideshow aanwezig is. Script mag daar dus ook weg. (ps. check Jquery cycle functie eens voor slideshows, heel 'light' en simpel)
  3. YES!! Vandaag is de 3FM Serious Request webshop online gegaan voor de verkoop van Serious Request merchandising. Wij hebben hard gewerkt om in korte tijd deze shop te realiseren. Alle winst gaat naar het Rode Kruis, en vandaag tot nu toe al een dikke 50 bestellingen! Morgen aandacht op 3FM ;D Check de shop op www.seriousrequestshop.nl
  4. Zodra ik wat tijd vrij kan maken ga ik een andere variant maken op het huidige ontwerp. Rustiger, zakelijker en minder schreeuwerig. Bedankt voor de input, wanneer ik de aanpassingen heb gedaan laat ik het weten!
  5. Bedankt voor je opmerking. Ik heb laatst de rolerende advertentie bovenaan de site weggehaald, omdat deze een en ander wel erg druk maakt. Onder de tekst kome nog een aantal afbeeldingen van banners met prijzen te staan, zodat hier vullen en advertentieruimte is.
  6. @Stripfanaat Ik zal vanavond nog extra info toevoegen zodat een en ander duidelijker is. Er wordt sowieso nog volop aan de webshop gewerkt, zodat deze completer wordt.
  7. Verzendkosten en iDEAL betaalmogelijkheid wordt nu minder 'schreeuwerig' in beeld gebracht aan de linkerkant van de website. Verder zijn de prijzen wat gezakt en zijn we bezig met het toevoegen van een bestelmogelijkheid voor vervangings prints en losse vinyl banners/spandoeken. Zijn er verder nog dingen waar jullie tegenaan lopen? De productfoto's wordt zoals eerder gezegd aan gewerkt, maar dat gaat niet zo heel snel..
  8. De 3 items links leiden inderdaad nu weer wat af. Ik denk dat ik de verzendkosten en betaalopties aanpas, maar de klantenservice in deze of een iets gewijzigde vorm laat staan, aangezien klantenservice iets is waar veel webshops nog nooit van gehoord hebben..
  9. Er is weer het een en ander aangepast. Enkele productfoto's zijn al vervangen door foto's van een echte banner. Bovenin de header zijn ook wat productafbeeldingen opgenomen die direct linken naar de categorie van dat product. Ook de klantenservice in het menu bovenin is aangepast naar 'Veelgestelde vragen'. Op die pagina wordt een en ander toegelicht m.b.t. iDEAL etc. Enkele prijzen hebben we wat omlaag kunnen zetten (bijv. de roll-up banners) zodat we wat toegankelijker zijn op dat gebied. We gaan intern overleggen of we ook de budget roll-up systemen moeten gaan aanbieden om 3 segmenten te kunnen benaderen (budget markt, standaard en hoog segment). De vraag is of we de mindere kwaliteit willen aanbieden..
  10. @Ricardinho: Thanks, maar het is natuurlijk ook wettelijk verplicht.. Klopt wel dat veel shops dat blijkbaar niet weten @Merkeva: Heel verhaal zeg. Zitten zeker bruikbare zaken in, zoals productfoto's e.d. Ben er nu mee bezig. We gaan ook zelf een aantal banners maken voor de foto's. Verder de stockfoto's voor klantenservice etc. Wat mij betreft kan dit prima, we hebben niet voor niks een shutterstock abo. Even nog commentaar bij de laptop als afbeelding bij betaalmogelijkheden: Als je goed kijkt zie je dat degene die achter de laptop zit een betaalkaart in zijn hand heeft. Afbeelding duidt dus op online betalen. Dat in combinatie met het iDEAL logo en logo's van de banken maken een en ander vrij duidelijk lijkt me. Productlinks in het menu zijn wel duidelijker gemaakt, en ook de kreten bovenin zijn i.p.v. magenta nu grijs. We moeten inderdaad in de gaten houden dat het niet allemaal te veel magenta wordt. Wat prijs betreft blijf ik erbij dat we zo slecht nog niet zitten, er zijn veel andere webshops die nog hogere tarieven hanteren. Daarnaast zijn zoals eerder gezegd onze prijzen incl. verzending, waar bij andere webshops vaak nog aardige bedragen voor verzending erbovenop komen. Desalniettemin gaan we onze cijfers eens bekijken OF we lager kunnen, en ook natuurlijk of we lager willen gaan met de prijs. Dat je klantenservice 2x tegenkomt is om de volgende reden: De afbeelding links attendeert de bezoeker erop dat er een telefonisch bereikbare klantenservice is, iets dat veel webshops op de een of andere manier nog niet hebben. Bij vragen kan de klant bellen, maar ook om te bestellen. Bij klantenservice boven kom je op een pagina waar een aantal zaken staan uitgelegd, bijvoorbeeld info over iDEAL etc. Misschien kan dit kopje ook 'Veelgestelde vragen' heten of 'FAQ'. Thanks voor de kritiek!
  11. Vergeleken met andere webshops die vergelijkbaar materiaal verkopen zitten we ertussen in, echter rekenen wij geen verzendkosten. Er zijn ook webshops waar je een roll-up systeem van 80x200 kunt kopen voor 100 euro,.. dat spul hebben we hier ook gehad en ging OF te snel stuk OF was niet eenvoudig met bijv. verwisselen van de banner. Het is sowieso even afwachten welke reactie men heeft op de prijzen. Daarna kunnen we onze conclusies trekken.
  12. @Highio: Klopt, de afbeeldingen zijn nu niet super. Wordt dus aan gewerkt. Desnoods maken we wat banners en gaan we uit alle hoeken fotograferen. Wat het productenoverzicht betreft, hier gaan we even mee testen. Kijken wat het beste is. @Manon: We hebben intern nog even opnieuw gekeken naar de levertijden en we kunnen dit verkorten naar 3-5 werkdagen. 7 werkdagen was naar mijn mening ook iets te lang, maar is nog vrij vlot wanneer je een product als een banner met eigen print bestelt.
  13. @Highio: Ik denk dat wanneer ik de witruimte ga gebruiken het erg druk wordt. Heb de slideshow bovenin wel aangepast zodat ie eerst iets laat zien van een banner. Dan is het direct al duidelijk dat het om banner producten gaat denk ik. @Manon: We richten ons met name op de zakelijke markt die weet wat een roll-up banner etc. is. Echter sluiten we particulieren niet uit, maar dit zal maar een heel klein deel van de orders zijn. Ik zal sowieso eens kijken of we wat duidelijkere termen kunnen gebruiken. Het is vaak lastig om uit het jargon te stappen. Je opmerking over de heldere kosten is een goede. We nemen dit mee bij de kreten bovenin. Het logo is inderdaad een variant op het logo van Era Styling. Dit blijft ook zo aangezien het een bedrijfstak is van Era Styling. Voorbeelden worden inderdaad nog geplaatst, sowieso andere afbeeldingen in de banner zodat het wat meer aanspreekt. De informatie bij Aanleveren Artwork is inderdaad vrij technisch, maar noodzakelijk voor klanten die zelf willen aanleveren. Wij bieden echter ook de optie om het opmaakwerk door ons te laten verzorgen, maar ik zie dat dit inderdaad niet erbij staat hier. Gaan we direct doen! Algemene voorwaarden hebben we, een linkje wordt op dit moment aangemaakt.
  14. Hoi Highio, Het plaatje om de close-up te sluiten is inmiddels geplaatst. Wat het artwork betreft, hier gaan we sowieso een aantal leuke items voor maken die ook kloppen qua maat. Nu staat bij alle banner dezelfde maat afgebeeld, en in tekst is de maat aangegeven. De banners moeten straks ook groter/kleiner zijn. Wordt dus aan gewerkt!
  15. Beste HL-ers, Sinds gisteren is onze nieuwe webshop voor de verkoop van beurs- en presentatiebanners online. Deze webshop vertegenwoordigd een relatief nieuwe bedrijfstak binnen ons bedrijf. Op de webshop bieden wij kwaliteits banners aan, zoals roll-up banners, l-banners en outdoor banners. Onze insteek bij deze webshop is de volgende: * alleen kwaliteitsmaterialen en prints, geen budget producten die na 3x gebruiken stuk gaan (bijv. roll-up banner van 100 euro) * geen verborgen bijkomende kosten (zoals opstartkosten voor de eerste print etc.) * geen verzendkosten * snelle levering (van bestelling tot aan bezorging max. 5-7 werkdagen) * transparantie v.w.b. prijzen Graag hoor ik van jullie wat jullie van deze webshop vinden. Positieve en negatieve kritiek kunnen wij altijd gebruiken om de webshop te verbeteren! Link naar de webshop: www.era-printing.nl
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.