Bedankt voor alle reacties.
In dat URL rewrite ga ik me vandaag weer storten.
Ik had vroeger in mijn AV een regel staan van die foto's maar ik heb ze opnieuw laten opstellen. en zie dat ze inderdaad eruit verdwenen zijn. Ik zal hem er weer tussen zetten.
Over de rest van de AV kan ik eigenlijk weinig zinnigs zeggen, is vooral advocatentaal, noodzakelijk kwaad dat ik ze moet hebben. Maar ik zal met de punten die je aangeeft nog eens overleggen met de advocaat.
Ik verhuur geen apparatuur los, slechts een enkele keer doe ik dat bij vaste klanten en ik wilde dit wel ingedekt hebben.
Taal fouten ga ik naar kijken.
Wederom allemaal bedankt, zo te zien heb ik nog een hoop werk te doen.
Ik heb net gesproken met de advocaat :
Aangepast, was een regel die ik er zelf tussen heb gezet.
Klopt dat kan ik inderdaad doen, het gaat hier dan vaak om kosten als extra inhuur, locatiebezoek etc.
De ene is voor de boekingen en de andere voor losse verhuur. Er sta zo meer dingen dubbelop. Volgens de advocaat is dit noodzakelijk.
Dat kan, dit is om mij in te dekken, vooral bij boekingen die op erg lange termijn geboekt worden (2 a 3 jaar) kan het zijn dat er door allerlei belastingen, loonkosten en andere kosten onze prijs niet haalbaar meer is.
Dat krijg je als je iemand anders je teksten laat schrijven ;)
Ik heb gevraagd of deze regel anders kan.
Alleen als de fout optreed tijdens de verhuurperiode. Onze spullen zijn van uitstekende kwaliteit en worden goed onderhouden het is aan de klant om dit ook controleren. Juist deze regel wilde ik erin hebben omdat bij schade mensen allerlei achtelijk dingen bedenken om onder de vergoeding uit te komen.
Lijkt me logisch, al onze statieven en takels worden elk jaar gekeurd als er iets mis gaat ligt dat aan de klant. Bovendien als het mocht gebeuren dat een ketting breekt, wil ik niet instaan voor de gevolgen. (zowiezo had de klant veiligheids maatregelen moeten treffen om te verkomen dat dingen omvallen of naar beneden komen) Maar ik wil niet aanpsrakelijk gesteld worden voor dit soort dingen. De klant mag het dan zelf aanvechten bij de leverancier.
Ik denk persoonlijk datde advocaat deze regel erin gezet heeft omdat zij onze rechtsbijstand deden en op deze manier hoeven zij de rechtzaak niet te voeren.
Op zich vind ik deze regel erg belangrijk, maar ik zla er eens wat redenen bij zetten, hij is namelijk bedoeld om zonder problemen als we de boel niet vertrouwen spullen terug te halen of zelfs niet eens mee te geven.
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is, er zullen wel wat dingen worden aangepast, maar dta zal niet heel snel zijn. Ik hoop binnen een week.
Ik ben wel blij met het feit dat je ze hebt door gelezen, die voorwaarden worden nooit door iemand gelezen, ik lees ze zelf ook nooit, snap toch niet wat er staat..
Zie onderstaand bericht.