• 0

gebruikers multisafepay connect pakket?

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb dus geen ervaring met dat pakket.

Was opzoek naar meer info om te bekijken of ik het zou gaan gebruiken maar helaas bleek de info die ik zocht niet te krijgen te zijn en ben ik dus ondertussen adyen.com aan het testen.

waarschijnlijk wordt het een combinatie van adyen en multisafepay of docdatapayments welke ik ga gebruiken.

 

Adyen heeft als grote voordeel dat je geen apart creditcard contract hoeft af te sluiten, zeer lage commissie heeft voor creditcard (zou meer als 1 % besparen ten opozichte van eigen creditcard contract) en je kan per betaal methode een toeslag of korting geven (ik ga klanten 1 a 2 euro korting geven als ze betalen met ideal).

 

Maar momenteel dus nog diverse dingen aan het testen.

Link naar reactie
  • 0

Oke, en zo blijven we testen he. Ik had een Advanced iDEAL contract met ING/Postbank, geen vaste kosten maar 0.75ct/transactie. Heb dat altijd doorberekend aan de klant maar nu ik bij MSP zit doe ik het gratis. Ik moet wel zeggen dat bijna iedereen nu iDEAL kiest. Ik ben begonnen met MSP compleet pakket maar ik merkte wel dat klanten het als niet prettig ervaren om aan te moeten melden. Alle gegevens stonden er al, een ww was alleen nodig. Klopt ook wel want MSP is ook een e-wallet zoals PayPal. Maar ik ben toch overgestapt naar dat advaced pakket want met ons aantal transacties is het beter. De look-and-feel is ook beter zonder in te hoeven loggen.

 

MiC

Link naar reactie
  • 1

Ik heb vanmorgen de adyen test koppeling aan de gang gekregen en ziet er goed uit, veel uitgebreidere configuratie mogelijkheden als multisafepay en ook mogelijkheden tot eigen skin enz..

Bovendien zitten er in de multisafepay koppeling met mijn shop (magento) diverse problemen/fouten zoals het niet verzenden van order bevestigingen enz..

 

Denk dus dat ik adyen wel ga gebruiken.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb vanmorgen de adyen test koppeling aan de gang gekregen en ziet er goed uit, veel uitgebreidere configuratie mogelijkheden als multisafepay en ook mogelijkheden tot eigen skin enz..

 

Je kan bij multisafepay ook je eigen skins gebruiken. Gewoon html-templateje maken en uploaden. Is wel beter wat die kan je zo bont maken als je zelf wilt i.p.v. alleen maar een bannertje te kunnen uloaden. Weet niet hoe dat bij Adyen is maar vind dat wel mooi van multisafepay.

Link naar reactie
  • 0

bij adyen kan je ook zelf de betaalpagina helemaal zelf bepalen.

Maar waar ik het over had zijn de configuratie opties voro de module zelf.

Zo wordt bij de module van multisafepay geen mail verzonden bij een geplaatset order, bij adyen kan je voro elke status in de admin zelf instellen wat er moet gebeuren.

Configuratie opties zijn vele malen uitgebreider waardoor je veel meer controlle over de module hebt.

Link naar reactie
  • 0

Bij multisafepay wordt er ook een mail verzonden volgens mij. In iedergeval een bevestiging van je bestelling en ze hebben ook zoiets dat er een mail wordt gestuurd met een link zodat klanten alsnog een bestelling kunnen afronden als ze zijn afgehaakt. Vind ik persoonlijk wel echt handig.

 

het probleem is nu juist dat zowel de klant als de webshop eigenaar GEEN mail krijgen als er een ebstelling geplaatst wordt.

De klant heeft dus geen bevestiging per e-mail van zijn bestelling.

Link naar reactie
  • 0

Dat is echt niet zo hoor.

Heb laatst nog wat bestelt bij een shop en dan krijg ik weldegelijk een mail van ze:

 

Geachte heer/mevrouw ,

 

U heeft zojuist een betaling gedaan naar Homeparts Onderdelenshop met een bedrag van EUR.

 

----------------------------------------------------------------

Transactie gegevens

----------------------------------------------------------------

Bedrag : EUR

 

Omschrijving : Order #24 at HomeParts Hoogeveen

 

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Het MultiSafepay team

 

Link naar reactie
  • 0

MAGENTO plugin

 

MultiSafepay is momenteel bezig met enkele aanpassingen in de Magento plugin. Zoals verwacht zullen alle bovengenoemde problemen daarmee zijn opgelost.

Nieuwe updates van plugins worden op de website beschikbaar gesteld.

Met vriendelijke groet,

 

Eva Koekkoek

Marketing Manager

Postbus 37159 | 1030 AD Amsterdam

Tel. 020 8500500| Fax 020 8500501

www.multisafepay.com

Link naar reactie
  • 0

Er wordt vandaag een vernieuwde plugin geupload op onze website waarin dit probleem verholpen is.

 

MultiSafepay-Magento1.0.3

 

Mochten er nog problemen zijn dan horen wij het uiteraard graag.

 

Met vriendelijke groet,

 

Eva Koekkoek

 

Marketing Manager MultiSafepay

Met vriendelijke groet,

 

Eva Koekkoek

Marketing Manager

Postbus 37159 | 1030 AD Amsterdam

Tel. 020 8500500| Fax 020 8500501

www.multisafepay.com

Link naar reactie
  • 0

Er wordt vandaag een vernieuwde plugin geupload op onze website waarin dit probleem verholpen is.

 

MultiSafepay-Magento1.0.3

 

Mochten er nog problemen zijn dan horen wij het uiteraard graag.

 

Met vriendelijke groet,

 

Eva Koekkoek

 

Marketing Manager MultiSafepay

 

Is deze update ook beschikbaar via de magento connect update functie?

Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik ook al sinds enige maanden het Connect pakket van MultiSafePay icm. Zen-Cart. Soms krijg ik echter van klanten te horen dat ze alsnog zich zouden moeten aanmelden bij het betalen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

 

Heb dit probleem nog niet aangegeven bij MultiSafepay omdat als ik het zelf test er geen problemen zijn met de aansluiting..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 70 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.