Ik ben van plan om in de nabije toekomst een bedrijf op te richten. Om dit echter te kunnen bolwerken, moet ik eerst een deal maken met een grote geurenmaker (of bedrijf dat bepaalde geuren in Nederland vertegenwoordigd). Hier loopt het meteen al mis: ik kan nergens op internet informatie vinden over hun nederlandse kantoren en/of informatie over welke bedrijven voor welke geuren verantwoordelijk zijn in de Benelux.
Kan iemand mij misschien een tip geven om hierachter te komen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vanerlane
Vanerlane
Geachte lezers,
Ik ben van plan om in de nabije toekomst een bedrijf op te richten. Om dit echter te kunnen bolwerken, moet ik eerst een deal maken met een grote geurenmaker (of bedrijf dat bepaalde geuren in Nederland vertegenwoordigd). Hier loopt het meteen al mis: ik kan nergens op internet informatie vinden over hun nederlandse kantoren en/of informatie over welke bedrijven voor welke geuren verantwoordelijk zijn in de Benelux.
Kan iemand mij misschien een tip geven om hierachter te komen?
Met vriendelijke groeten,
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19754-informatie-verzamelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag