• 0

Zoek een goede webshop, maar dan voor vaste B2B klanten

Beste,

 

Ik ben op zoek naar een webshop (ter ondersteuning, dus zoeken op art.nummer bijvoorbeeld) waar 10-14.000 artikelen in kunnen. Met inloggen, dus geen prijzen o.i.d. voor niet klanten.

 

Wie weet hier een goede oplossing voor?

 

Gr.

 

Paul

Vader | ondernemer | lichtexpert | investeerder | vrijdenker | levensgenieter | reizen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zou je iets concreter kunnen maken wat je wil? Je wilt volgens mij dit maar ik weet dus niet of het klopt:

 

Bestaande klanten een login geven. Daarmee kunnen zij het assortiment zien met hun prijzen. Voor niet-klanten is de shop wel toegankelijk maar moeten ze eerst klant worden om te kunnen zien wat de prijzen zijn?

 

Vragen:

1. Waar staat je bestand met producten nu in?

2. Hoe handel je orders af? Heb je daar reeds software voor zoals administratiesoftware?

 

Beste,

 

Ik ben op zoek naar een webshop (ter ondersteuning, dus zoeken op art.nummer bijvoorbeeld) waar 10-14.000 artikelen in kunnen. Met inloggen, dus geen prijzen o.i.d. voor niet klanten.

 

Wie weet hier een goede oplossing voor?

 

Gr.

 

Paul

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

Zo iets bedoel ik inderdaad, een leuke website als buitenkant en dan een online shop met login.

 

Mijn artikelen staan in een XLS file, eventueel via een converter om te zetten naar xml.

 

Mijn administratie (en facturen) doe ik momenteel in excel, boekhouding in KING. Zodra dit project wat groter wordt wil ik dit in 1 pakket gaan stoppen.

 

Groeten,

 

Paul

Vader | ondernemer | lichtexpert | investeerder | vrijdenker | levensgenieter | reizen

Link naar reactie
  • 0

UIt persoonlijke ervaring zal ik Magento Commerce aanraden. Dit open source e-commerce systeem kan gemakkelijk je bestaande database inlezen en is via modules te koppelen aan bijvoorbeeld je boekhoudsoftware.

 

Magento biedt vele opties voor het stellen van verschillende gebruikersniveau's en bijhorende prijsmodellen of juist het verbergen hiervan. Het systeem is ook zeker bedoeld voor de webshop met een groot assortiment en biedt dus veel doorzoek en filter mogelijkheden.

 

Als je zelf techneut bent is het mogelijk om zelf nieuwe benodigdheden aan Magento toe te voegen. Ik kan me echter zo voorstellen dat je kennis daarvoor tekort schiet. In dat geval zijn er veel ecommerce bedrijven die je hiervoor uit de brand kunnen helpen. Voor meer informatie daarover kun je me natuurlijk een pm sturen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.