• 0

rekening courrant

Ik wil u een vraag stellen als u tijd voor mij heeft?

 

ik heb vorig jaar in maart mijn bv en aandelen verkocht, de bv had een rekening courant bij de abnamro wij hebben ook na de overname naar de bank gegaan en rekening overgezet dus de zakelijke rekening is ook overgenomen dus de nieuwe eigenaar heeft bank pasjes gehad van de rekening en hij is verder gegaan met de bv na een jaar kreeg ik een brief van de bank dat ik de openstaande krediet moeten betalen van de bv die vorig jaar verkocht is. de bv is niet failiet. ik vraag mij af wat de nieuwe eigenaar gedaan heeft,sterker nog waroom heeft de bank dat niet tijdens de overname naar voren heeft gebracht.de nieuwe eigenaar heeft een jaar lang gebruik van gemaakt van de bv en de zakelijke rekening.

 

kunt u mij helpen met uw ervaring hoe ik dat moet oplossen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Ik wil u een vraag stellen als u tijd voor mij heeft?

 

ik heb vorig jaar in maart mijn bv en aandelen verkocht, de bv had een rekening courant bij de abnamro wij hebben ook na de overname naar de bank gegaan en rekening overgezet dus de zakelijke rekening is ook overgenomen dus de nieuwe eigenaar heeft bank pasjes gehad van de rekening en hij is verder gegaan met de bv na een jaar kreeg ik een brief van de bank dat ik de openstaande krediet moeten betalen van de bv die vorig jaar verkocht is. de bv is niet failiet. ik vraag mij af wat de nieuwe eigenaar gedaan heeft,sterker nog waroom heeft de bank dat niet tijdens de overname naar voren heeft gebracht.de nieuwe eigenaar heeft een jaar lang gebruik van gemaakt van de bv en de zakelijke rekening.

 

kunt u mij helpen met uw ervaring hoe ik dat moet oplossen

 

 

Hallo Sahin,

 

Als jij de aandelen van de bv hebt verkocht is ook het krediet meegegaan en kan jij NIET aangesproken worden door de bank.

 

Ik heb nog wel een vraag: is destijds een krediet aan de BV verstrekt waarbij jij als privépersoon mee heb moeten tekenen,? want dan bestaat de mogelijkheid dat de bank terecht bij jou aanklopt.

 

De kredietbrief van destijds en de aanzegging die je pas hebt ontvangen zullen daar duidelijkheid over geven, zoals al per pm aangegeven.

 

Hoor het wel van je.

 

grtz.

marco van den maagdenberg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 276 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.