Vanaf vandaag is de internetsite van TrainingTime eindelijk online. Het heeft even geduurd, maar nu is ie er! (met dank aan Benm).
Maar nu... de online promotie... na het standaard aanmelden van de zoekmachines en links op andere sites zijn er veel mogelijkheden. Bijvoorbeeld het:
- Plaatsen van buttons / banners
- Google Adwords
- Betalen bij de zoekmachines
En zo zullen er nog wel meer zijn. Wat is jullie ervaring met het bovenstaande? Welke middelen hebben een goed respons? Zelf heb ik een hekel aan pop-ups, dus dat zal ik niet zo snel toepassen...
Roep, schrijf en deel jullie ervaringen! Nu is de kans :P
Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Persoon
Persoon
Vanaf vandaag is de internetsite van TrainingTime eindelijk online. Het heeft even geduurd, maar nu is ie er! (met dank aan Benm).
Maar nu... de online promotie... na het standaard aanmelden van de zoekmachines en links op andere sites zijn er veel mogelijkheden. Bijvoorbeeld het:
- Plaatsen van buttons / banners
- Google Adwords
- Betalen bij de zoekmachines
En zo zullen er nog wel meer zijn. Wat is jullie ervaring met het bovenstaande? Welke middelen hebben een goed respons? Zelf heb ik een hekel aan pop-ups, dus dat zal ik niet zo snel toepassen...
Roep, schrijf en deel jullie ervaringen! Nu is de kans :P
Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
31 antwoorden op deze vraag