• 0

Site online en nu?

Vanaf vandaag is de internetsite van TrainingTime eindelijk online. Het heeft even geduurd, maar nu is ie er! (met dank aan Benm).

 

Maar nu... de online promotie... na het standaard aanmelden van de zoekmachines en links op andere sites zijn er veel mogelijkheden. Bijvoorbeeld het:

- Plaatsen van buttons / banners

- Google Adwords

- Betalen bij de zoekmachines

 

En zo zullen er nog wel meer zijn. Wat is jullie ervaring met het bovenstaande? Welke middelen hebben een goed respons? Zelf heb ik een hekel aan pop-ups, dus dat zal ik niet zo snel toepassen...

 

Roep, schrijf en deel jullie ervaringen! Nu is de kans :P

 

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Goed commentaar, hou ik altijd wel van. Je zet me wederom goed aan het denken. Even een paar dingen recht zetten:

 

- De teksten zijn geschreven door een prof. tekstschrijver. Een bureau hier in de omgeving, waar ik nu dus niet meer mee samenwerk. Op vele fronten heeft hij steekjes (steken) laten vallen en uiteindelijk wilde hij maar één ding heel graag... uren schrijven (willen we allemaal, maar daar moet wel iets goeds tegenover staan). De schrijffouten waren mijn verantwoording, want ik keurde alles goed... jah... als we zo beginnen! Schrijf ik het zelf wel de volgende keer! Exit voor onze tekstschrijver dus...

 

- RSI-preventie is wel degelijk mijn hoofdactiviteit. We treden niet actief naar buiten met de computertrainingen.

 

Het verhaal van 'partner enzo' dat zal ik nog eens goed beoordelen, was er zelf ook niet weg van. (Maar de tekstschrijver wilde niets meer extra doen, zonder uren extra te rekenen).

 

De lijst van computertrainingen moet ik nog compleet maken, ook dat stond van de week op het lijstje om te doen. Er zijn ook geen trainingen gepland, alleen voor 'Internet & veiligheid' staan een paar sessies op het programma (maar dat moet nog vastgelegd worden).

 

De lijn particulier en bedrijven is misschien niet helemaal duidelijk. Het RSI verhaal is (tot nu toe) alleen voor bedrijven. De computervaardigheden voor beide.

 

Trainingscapaciteit is uiteraard aan een max. gebonden, maar ik sta er zeker niet alleen voor! Daar zorg ik wel voor.

 

Het oordeel dat RSI-preventie niet mijn hoofdtaak is, komt dat uit een bericht op Higherlevel uit het verleden of is dat van mijn site af te halen?

 

Ook al was het een lange reactie, het heeft zeker van begin tot einde veel waarde! :)

 

Persoon

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0

Benm heeft in de website al goed gebruik gemaakt van metatags etc waardoor zoekmachines (tenminste die metatags gebruiken) de website goed kunnen indexeren. Het is in ieder geval wel zaak die zoekmachines attent te maken op jouw site. Even aflopen en aanmelden dus!

 

Zelf maak ik voor ICStats gebruik van Google Adwords. Zeker omdat we nog hard moeten werken aan de vermelding bij de zoekmachines (weken verwerkingstijd, optimalisatie etc) wilde ik traffic genereren via Adwords. En dat bevalt me uitstekend. Het programma is gemakkelijk in te stellen en in mijn geval levert dat ook bezoekers én impressies op. Uit mijn statistieken (natuurlijk ook op ICStats zelf geïnstalleerd ;D) blijkt dat deze bezoekers ook geïnteresseerd rondkijken.

 

Adwords raad ik dan ook zeker aan. Je betaald per click, dus wat is er te verliezen?

 

Succes met de verdere ontwikkeling!

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Bovendien worden sites die via adwords gepromote worden sneller in de index opgenomen. Ik weet niet of google dat openlijk zegt, maar het scheelt best veel...

 

Om verder vooruit te gaan is het van belang links te hebben naar je site toe, liefst met als link-text belangrijke zoekwoorden. Het maakt ook nog uit waar deze links dan wel staan: Links op sites met een hoge 'pagerank' leveren je meer op dan links op sites met lage pageranks. En google sorteert zijn zoekresultaten voor zover ik kan zien voor een belangrijk deel op die pageranks, misschien nog wel meer dan op relevantie van de textuele inhoud.

 

Link naar reactie
  • 0

Kijk eens op www.voelspriet.nl. Geeft nuttige tips over zoekmachines.

 

Om trouwens zelf up-to-date te houden is de nieuwe service Google News Alerts interessant: http://www.google.com/newsalerts. Hier kun je standaard op de hoogte blijven via e-mail (dagelijks, of wanneer het gebeurd) van nieuws over een bepaakd onderwerk (keywords) of je kunt een nieuwsfeit volgen. Ziet er wat mij betreft nuttig uit.

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0

Het aanmelden bij de zoekmachines is gelijk bij de start al gedaan. Ze zijn alleen niet zo snel als internet doet denken, binnen vier tot acht weken verschijnt mijn site tussen de resultaten! Nu adverteer ik ook via google adwords en misschien dat het dan iets sneller gaat...

 

Over google adwords gesproken, er komen zeker bezoekers op je site. Alleen of het mijn doelgroep is, dat betwijfel ik. Het is zeer moeilijk om de juiste mensen eruit te vissen en alles scherp af te stellen. Daarbij komt dat bepaalde zoekwoorden behoorlijk aan de prijs zijn. Ik speel er lekker mee, maar of het echt iets gaat opleveren...

 

De tekst op de homepage heb ik ook aangepast, met het kritiek van TwaLevel in me achterhoofd. Volgens mij sluit het nu beter aan op de doelgroep. Verder staan er nog wat wijzigen op het programma.

 

Verder ben ik het helemaal eens met het feit dat ik nu mijn bezoekers wegstuur van mijn site met het nieuws. Deze discussie ga ik echter verder verplaatsen naar mijn eerder gestelde vraag: Nieuwsberichten van sites.

 

Een pakket zoals ICS-stats staat ook nog wel op mijn verlanglijstje, maar momenteel is daar even geen budget voor. Ik wil uiteindelijk mijn bezoekers goed in de gaten houden en precies weten wat ze doen en waar ze eventueel afhaken.

 

Ook het aanmelden bij diverse startpagina's werkt erg goed, alhoewel sommige niet reageren of er geld voor willen hebben.

 

Tot zover weer even een update :)

 

Persoon

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 203 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.