• 0

E-Learning

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ben benieuwd naar wat jullie aanbieden en hoe jullie aan het materiaal komen.

 

Ontwikkelen jullie zelf het onderwijs? Of maak je gebruik van bestaande cursussen en opleidingen?

 

Ik ben zelf ook met iets met onderwijs bezig. Ik maak zelf de lessen en het materiaal.

 

Interessant concept.

 

Ik weet misschien wel een branche ( medewerkers ) die hier goed gebruik van kan maken.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben op dit moment druk bezig om een e-learningcursus statistiek te bouwen.

Daarnaast volg ik bij de open universiteit een aantal stevige cursussen onderwijsontwikkeling met behulp van e-learning.

Als je die cursussen heb gevolgd dan zie je dat er een hoop bedrijven zijn die prut maken en dat er maar weinig zijn die e-learning aanbieden zonder te doen alsof het hetzelfde is als een fysieke cursus....

 

 

http://www.analyzethat.nl -> Reporting, Data Integratie, Geavanceerde analytics, Data en Process mining

Link naar reactie
  • 0

Interessant om te zien dat er meer mensen bezig zijn op het gebied van e-learning en onderwijsontwikkeling. Zoals al genoemd door Frans is ons bedrijf dat ook (wij ontwikkelen onderwijssoftware voor primaire onderwijsprocessen, zoals beoordelingsinstrumenten voor competentiegericht onderwijs, competentieontwikkeling en EVC). We ontwikkelen niet zelf de inhoud, maar proberen wel voldoende van de inhoud af te weten om effectieve en gebruiksvriendelijke gereedschappen te maken waarmee onderwijstrajecten vormgegeven kunnen worden.

 

Wij zijn bezig met de opzet van een nieuw e-learning concept (mix van online leren en offline materiaal = blended learning).

 

Wat maakt het concept nieuw, puur dat jullie er nu mee bezig zijn en het daardoor nieuw is, of is het conceptueel ook nieuw? :) Ben benieuwd, altijd leuk om te horen waar anderen mee bezig zijn. Gezien je profiel gok ik dat het iets is op het gebied van HRM, een markt die flink in beweging is. Iets meer info is dus wel welkom, maakt dit topic wat gemakkelijker om op gang te komen :)

Link naar reactie
  • 0

Wat toevallig dat ik als nieuwe bezoeker dit onderwerp voorbij zie komen.

 

Ik vorm samen met partners een business groep die op zoek zijn naar bedrijven die mogelijkheden en interesse hebben in een overstap naar het Midden Oosten.

Wij hebben contact met lokale investeerders, ondernemers en bedrijven die graag een Joint Venture willen opzetten met buitenlandse professionals. Wij fungeren (mogelijk) zelf als actieve partners.

 

Zo hebben wij een contact alhier die een uitgesproken visie en strategie heeft mbt E-learning, met name voor de groep tot en met 12 jaar.

Om kort te zijn: E-learning via het internet met levendige animaties, audio en wat al niet mogelijk is om jonge kinderen inzichten te geven en met de computer leren omgaan (bv een bal dat op de grond stuiterd om zwaartekracht uit te leggen, maar ook fertilisation, 'snelheid', friction, chemische reacties, fotosynthese, electriciteit, etc.).

 

Ik ben momenteel zoekende naar een partij die een demo kan maken welke ik kan voorleggen. Tot nu toe ben ik beland bij de big ones en enkele intermediars met India.

 

Welicht dat iemand interesse heeft of een voorzet kan geven. Dit is een uiterst interessante uitdaging welke enorm veel potentie kan hebben.

 

MVG JPd e Vries

BusinessGroupME

Link naar reactie
  • 0

Het is niet een volledig nieuw concept, dus waarmee wil je gaan onderscheiden en op welke doelgroep wil je het gaan richten? Zo maken grote bedrijven zelf al veel gebruik van e-learning, interne bedrijfswiki's via het intranet is ook zeer actief de afgelopen tijd en een goede manier om het personeel van elkaar te laten leren.

 

Het is dus belangrijk om het een nieuw jasje te geven en te laten zien dat het efficienter kan... (verkoopstrategie, USP)

 

groeten,

 

Rémon

REYA Consultancy, improve your business

REYA Design, imagination becomes reality

Follow me @ twitter, REYA_Consultant

 

http://nl.linkedin.com/in/remonvanommen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 106 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.