Een aantal maanden terug heb ik een schriftelijk een contract ondertekend bij een bedrijf die een dienst aanbied zodat je via internet een PC kan overnemen en beheren.
Nu ben ik zeer ontevreden over de support en wil dat het contract wordt ontbonden.
In november 2008 een e-mail gestuurd naar de support om een bug te melden, hier werd niet op gereageerd.
Daarna aantal malen gebeld en gevraagd naar de desbetreffende persoon... Deze was iedere keer in gesprek of niet aanwezig en zouden een notitie achterlaten zodat hij zou terug bellen (met beloftes!) Dit gebeurde dus nooit!
Vanmorgen heb ik deze beste man eindelijk aan de telefoon gekregen.
Hem heb ik verteld dat ik nog steeds geen reactie heb ontvangen van de email die ik had verstuurd.
Ook had ik hem verteld dat ik niet tevreden was en het contract wil ontbinden.
Dit zou hij regelen en vanmiddag zou de administratie mij terug bellen voor het afwikkelen ervan.
Net kreeg ik een belletje van het bedrijf en dit was niet iemand van de administratie maar een accountmanager die mij kwam vertellen dat het allemaal wel meevalt en hun een oplossing ervoor zouden gaan zoeken om het probleem op te lossen.
Ik gaf aan hier geen trek meer in te hebben en dat dit weer een misstap was van het bedrijf door een accountmanager te laten bellen i.p.v. een administratieve medewerker om het contract te ontbinden... Support medewerker dacht misschien.. heej ik weet hier niets meer tegenin te brengen en zeg maar dat er vanmiddag iemand belt om het te ontbinden, maar ondertussen een accountant inschakelt.
Nu gaf de accountmanager uiteindelijk aan, het contract niet te willen ontbinden.
Mijn vraag is, kan ik wegens mijn klachten hier toch iets tegen beginnen of ben ik verplicht het contract te accepteren zoals die is?
PS: De accountmanager deed het volgende voorstel: Het contract afkopen...
Ja dan kan ik net zo goed het contract door laten lopen >;(
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Danny85
Danny85
Een aantal maanden terug heb ik een schriftelijk een contract ondertekend bij een bedrijf die een dienst aanbied zodat je via internet een PC kan overnemen en beheren.
Nu ben ik zeer ontevreden over de support en wil dat het contract wordt ontbonden.
In november 2008 een e-mail gestuurd naar de support om een bug te melden, hier werd niet op gereageerd.
Daarna aantal malen gebeld en gevraagd naar de desbetreffende persoon... Deze was iedere keer in gesprek of niet aanwezig en zouden een notitie achterlaten zodat hij zou terug bellen (met beloftes!) Dit gebeurde dus nooit!
Vanmorgen heb ik deze beste man eindelijk aan de telefoon gekregen.
Hem heb ik verteld dat ik nog steeds geen reactie heb ontvangen van de email die ik had verstuurd.
Ook had ik hem verteld dat ik niet tevreden was en het contract wil ontbinden.
Dit zou hij regelen en vanmiddag zou de administratie mij terug bellen voor het afwikkelen ervan.
Net kreeg ik een belletje van het bedrijf en dit was niet iemand van de administratie maar een accountmanager die mij kwam vertellen dat het allemaal wel meevalt en hun een oplossing ervoor zouden gaan zoeken om het probleem op te lossen.
Ik gaf aan hier geen trek meer in te hebben en dat dit weer een misstap was van het bedrijf door een accountmanager te laten bellen i.p.v. een administratieve medewerker om het contract te ontbinden... Support medewerker dacht misschien.. heej ik weet hier niets meer tegenin te brengen en zeg maar dat er vanmiddag iemand belt om het te ontbinden, maar ondertussen een accountant inschakelt.
Nu gaf de accountmanager uiteindelijk aan, het contract niet te willen ontbinden.
Mijn vraag is, kan ik wegens mijn klachten hier toch iets tegen beginnen of ben ik verplicht het contract te accepteren zoals die is?
PS: De accountmanager deed het volgende voorstel: Het contract afkopen...
Ja dan kan ik net zo goed het contract door laten lopen >;(
Systeem / Netwerkbeheer - http://www.westland-ict.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20094-contract-ontbinden-wegens-grote-ontevredenheid-wat-is-slim/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag