• 0

Bedrijfsactiviteiten wijzigen

Goedenmiddag Higherlevelers,

 

Voor mij volgende kwestie waar ik graag jullie visie over zou horen. Ruim een jaar geleden ben ik parttime voor mij zelf begonnen vanuit mijn hobby. Nu mij dit niet brengt wat ik er van verwacht en het hobby-aspect wat verloren gaat wil ik graag mijn bedrijfsactiviteiten wijzigen in dat waar ik voor mijn werk mee bezig ben. Wat is verstandig als het gaat om een vrij radicale wijziging? Het gaat om een verandering van bootrestaurateur naar hoveniersbedrijf.. (ik weet het klinkt raar maar van beide heb ik verstand alleen zijn boten mijn hobby en dat zou ik achteraf toch graag zo houden)

 

Kan ik dit gewoon bij de kvk wisselen of is het verstandiger om eerst het ene op te heffen en vervolgens weer opnieuw te beginnen? Hoe zit het dan met bijv. startersaftrek etc. is dit wederom aan te vragen? Dus krijg ik de voordelen die een starter heeft als ik weer opnieuw zou beginnen?

 

Dank alvast voor de genomen moeite.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb je ook al gekeken of je je doelgroep wel goed bereikt? De signalen zijn juist nu met de crisis dat iedereen alles weer laat opknappen.

 

Misschien een second opinion om te kijken of er nog kansen liggen? Je omschrijft jezelf als bootrestaurateur, help jij dan ook mee aan onderhoud? Of dergelijke dingen?

 

Is het geen optie om 2 bedrijven naast elkaar te hebben? In de winter en lente actief zijn met onderhoud van boten, waar je in hoog zomer en herfst tuinen kan gaan aanleggen?

 

Anders heeft djluc wel het goede antwoord al gegeven, als je echt vast beraden bent om door te gaan.

SKY training presents: 'Your presentation S*CKS' - Because you can be different..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 249 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.