Een maat van me heeft een hobby in Grafisch ontwerpen, hij wil weten wat het resultaat is als je je inschrijft bij de KVK.
(Zijn naam is dan beschermd..)
Ik denk dat je dan gelijk de belastingdienst op je dak krijgt met een heleboel papierwerk..
We vroegen ons beide af:
Hoeveel (papier)werk krijg je in de praktijk als je je inschrijft bij de KVK?
Het is voor hem een leuke hobby, en mag blij zijn als het 500 euro per jaar opleverd.. (Wanneer er dus veel uren / gedoe in gaan zitten om alles op papier voor elkaar te krijgen is dit minder aantrekkelijk)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
daand
daand
Beste Heren en Dames,
Een maat van me heeft een hobby in Grafisch ontwerpen, hij wil weten wat het resultaat is als je je inschrijft bij de KVK.
(Zijn naam is dan beschermd..)
Ik denk dat je dan gelijk de belastingdienst op je dak krijgt met een heleboel papierwerk..
We vroegen ons beide af:
Hoeveel (papier)werk krijg je in de praktijk als je je inschrijft bij de KVK?
Het is voor hem een leuke hobby, en mag blij zijn als het 500 euro per jaar opleverd.. (Wanneer er dus veel uren / gedoe in gaan zitten om alles op papier voor elkaar te krijgen is dit minder aantrekkelijk)
Just do what you have never done before..
www.daand.com > The way to Create
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20142-bedrijf-inschrijven-resultaat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag