Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Google Danst

Geplaatst:

jeppeke

Goedendag,

Ik hoop dat ik de vraag hier op de juiste plek stel. Sind kort hebben wij bij google te maken met een zogeheten dans. Hij schommelt continue van pagina 1 naar 4. Het is rennen of stilstaan.

Dit vind ik op zich heel vreemd, omdat wij al tijden een vaste plek op pagina 1 hebben.

Kunnen jullie uitleggen wat de oorzaak is.

Het gaat om Jeppeke

Met vriendelijke groet,

Ruud van Engelenhoven

Jeppeke Kinderkleding

Featured Replies

Geplaatst:

vbclear

Forums worden helaas vaak misbruikt voor extra inbound links, het is niet anders.

Ik zou overigens ook eens kijken naar de introtekst op de site, die is voor een bezoeker al bijzonder onaantrekkelijk om te lezen, maar het zou mij niet verbazen als Google er ook kritisch over is t.a.v. keyword spamming. Volgens mij is dit op z'n minst op het randje.

De site lijkt overigens gemaakt voor een hoge ranking en in mindere mate ten dienste van de bezoeker. Conversie is belangrijker dan traffic lijkt me, traffic is een middel, maar er zijn er meer manieren om conversie te maken, steek hier eens tijd in zou mijn welgemeende advies zijn.

Table advies is al gegeven... haal ook eens javascript uit de source en zet het in een losse file.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.