Momenteel heb ik voor de (groot)handel in GSM apparatuur een los POS systeem en een los IMEI registratiesysteem. Ik heb laatst een dure upgrade moeten kopen omdat Nokia het zo leuk vond om 3e generatie barcodes te gaan gebruiken. Toch is het een klus van jewelste om een goede imei (serienummer simpelweg) registratie te voeren van verkochte toestellen en tegelijkertijd te zorgen dat je sales kloppen. Ik ben dus op zoek naar een POS pakket dat het volgende kan:
-voorraadbeheer van toesteltypes
-registratie van in en verkoop van IMEI nummers
-beheer van productafbeeldingen
-klantnummerbeheer ivm prijskortingen
-centrale database ivm meerdere verkooppunten
Wie heeft er, wellicht in een andere sector, ervaring met een goed pakket dat onder andere deze mogelijkheden biedt? Het mag een (windows) softwarepakket zijn, maar ook een geïntegreerd systeem is een optie. Het internet is een doolhof van systemen die vaak aan 2 of 3 van bovenstaande punten voldoen. Vandaar dat ik momenteel een tweedelig systeem heb, wat bakken met tijd kost. Bovendien kom ik regelmatig tegen dat gegevens niet kloppen ivm retouren, RMA e.d.
Als het niet past, dan maak ik het wel zo dat het past.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JaapStar
JaapStar
Ik zit met een dilemma.
Momenteel heb ik voor de (groot)handel in GSM apparatuur een los POS systeem en een los IMEI registratiesysteem. Ik heb laatst een dure upgrade moeten kopen omdat Nokia het zo leuk vond om 3e generatie barcodes te gaan gebruiken. Toch is het een klus van jewelste om een goede imei (serienummer simpelweg) registratie te voeren van verkochte toestellen en tegelijkertijd te zorgen dat je sales kloppen. Ik ben dus op zoek naar een POS pakket dat het volgende kan:
-voorraadbeheer van toesteltypes
-registratie van in en verkoop van IMEI nummers
-beheer van productafbeeldingen
-klantnummerbeheer ivm prijskortingen
-centrale database ivm meerdere verkooppunten
Wie heeft er, wellicht in een andere sector, ervaring met een goed pakket dat onder andere deze mogelijkheden biedt? Het mag een (windows) softwarepakket zijn, maar ook een geïntegreerd systeem is een optie. Het internet is een doolhof van systemen die vaak aan 2 of 3 van bovenstaande punten voldoen. Vandaar dat ik momenteel een tweedelig systeem heb, wat bakken met tijd kost. Bovendien kom ik regelmatig tegen dat gegevens niet kloppen ivm retouren, RMA e.d.
Als het niet past, dan maak ik het wel zo dat het past.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20266-pos-systemen-voor-gsm-groothandel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag