WaltervL

Legend
  • Aantal berichten

    610
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

WaltervL's trofeeën

  1. http://www.microsoft.com/nl-nl/office365/online-software.aspx Email, MS office programma's en opslag in 1.
  2. Je zou misschien beter naar een reserveringssysteem kunnen kijken. Die werken vaak met blokken en zelf inplannen. En als het maar een paar medewerkers betreft kan je ook de online kalender van Google of MS Live gebruiken.
  3. Ik zie dit ook in IE7 dus of dat echt maar 1% van je bezoekers treft......?
  4. Dat vinden ze zo nooit :) http://www.sanoma-adverteren.nl/nl-web-Tarieven_facts-Online-Tarieven_Formaten.php?brand=191
  5. Wat zegt de AV over garantie van de reparatie? Mischien zit je nog in die termijn?
  6. ik heb geen idee of de regel onzin is, kom niet uit de retail. Maar het is maar een regeltje, jouw begroting zou het definitieve uitsluitsel moeten geven. Dus wanneer je begroting goed is en je dus daarmee bestaansrecht kunt bewijzen is het toch goed. Maar misschien kan het geen kwaad om nog eens kritisch naar je begroting te kijken. :) Zitten alle kostenposten er in? Verschil inkoop verkoop goed berekend? BTW niet vergeten? etc.
  7. Ga eens praten met Pekago in Goirle. Ik heb daar in het verleden wel vacüumwerk uitbesteed. Zij hebben ook andere productiemethoden en kunnen je goed adviseren. Maar er zijn ook andere vacüumvormers maar veel zitten in het dunne verpakkingswerk. Wat is de wanddikte van je produkt? En is het wel lossend te vormen?
  8. Hier staat een model voor een VvO (let op, gebaseerd op oude verordering!!): http://www.afsca.be/levensmiddelen/contactmaterialen.asp
  9. Als beide grondstoffen veilig zijn en er bij de bewerking geen aanvullende stoffen toegevoegd worden lijkt het nieuwe product veilig. Dan zou er dus vanuit dat oogpunt geen aanvullende testen nodig zijn. Maar voor de zekerheid de keuringsdiensten eens navragen is natuurlijk nooit verkeerd. Testen door een gecertificeerd meetinstituut hebben natuurlijk een kostenplaatje. Wanneer de test alleen voor je gemoedsrust is zou je een universiteit/hbo instelling kunnen vragen een test te doen die je dan niet als wettelijk bewijs hoeft te gebruiken.
  10. http://support.shoptrader.nl/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=139
  11. Ik heb maar 1 tip: Neem even vrijblijvend contact op met Danny, dan wordt eea al snel veel duidelijker denk ik. Hij heeft al vaker met dit bijltje gehakt. Kijk anders maar even bij zijn berichten historie.
  12. Ik begrijp uit eerdere klachten dat per brief gedane opzeggingen (indien niet aangetekend) als niet ontvangen werden verklaard door ABIN. Indien er nu een brief, e-mail of fax wordt verstuurd op de laatste dag voor vervaldatum, hoe gaan jullie daar nu mee om indien deze door jullie niet binnen 2 dagen wordt verwerkt? 4 dagen later (een brief van ABIN kan er 2 dagen over doen) reclameren door de klant was in het verleden vaak een probleem: "Wij hebben helaas niets ontvangen en nu bent u te laat....". Het zou bijvoorbeeld mooi zijn als jullie een email adres opzeggen @ ABIN.nl zouden aanmaken met een automatische reply functie met de tekst: "uw bericht is ontvangen. Indien u binnen 2 werkdagen geen reactie van ons heeft ontvangen verzoeken wij u kontakt met ons op te nemen." Klant heeft nu bewijs dat zijn bericht door ABIN is ontvangen en dit staat dan los van het feit of het een geldige afmelding is. Dat kan dan later in de verwerking bekeken worden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.