Op dit moment ben ik bezig met het ontwikkelen van een nieuw product. De grondstof die hiervoor gebruikt wordt is uitvoerig getest (heeft een emissie certificaat en is brandwerend). De inkt die gebruikt wordt voor de opdruk is UV inkt (en ook getest en goed bevonden). Nu wil ik (ook voor mijn eigen gemoedsrust) het totaalproduct laten testen.
De markt waar het nieuwe product verkocht gaat worden zijn scholen en kinderopvang. Hierdoor is het belangrijk dat er absoluut geen schadelijke stoffen in de materialen zitten.
Eigenlijk heb ik 2 vragen:
1 Welke test zou ik specifiek moeten aanvragen?
2 Waar zou ik dit voordelig kunnen laten doen?
Ik ben net gestart met de onderneming en heb hierdoor veel kosten gehad de eerste periode. Klopt het dat dit soort testen ook wel eens bij universiteiten worden gedaan? (tegen reductie?).
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
debbieaukes
debbieaukes
Beste Collega-ondernemers
Op dit moment ben ik bezig met het ontwikkelen van een nieuw product. De grondstof die hiervoor gebruikt wordt is uitvoerig getest (heeft een emissie certificaat en is brandwerend). De inkt die gebruikt wordt voor de opdruk is UV inkt (en ook getest en goed bevonden). Nu wil ik (ook voor mijn eigen gemoedsrust) het totaalproduct laten testen.
De markt waar het nieuwe product verkocht gaat worden zijn scholen en kinderopvang. Hierdoor is het belangrijk dat er absoluut geen schadelijke stoffen in de materialen zitten.
Eigenlijk heb ik 2 vragen:
1 Welke test zou ik specifiek moeten aanvragen?
2 Waar zou ik dit voordelig kunnen laten doen?
Ik ben net gestart met de onderneming en heb hierdoor veel kosten gehad de eerste periode. Klopt het dat dit soort testen ook wel eens bij universiteiten worden gedaan? (tegen reductie?).
Alvast bedankt voor de informatie!
Debbie Aukes
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30949-vraag-innovatief-idee-laten-testen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag