Niels Martens

Junior
  • Aantal berichten

    29
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Adres
    Daalstraat 6, Utrecht, 3513TS, Nederland
  • Voornaam
    Niels
  • Achternaam
    Martens
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Eventaanbod.nl
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    een evenement of feest willen organiseren en geen tijd kwijt willen zijn aan het rond bellen van bedrijven die werkzaam zijn in de evenementen branche of zij hun event of feest willen invullen.

    En ik zoek mensen die een bedrijf hebben in de evenementen branche, die op zoek zijn naar meer event opdrachten boven op hun dagelijkse business en verder geen tijd kwijt willen zijn aan marketing of willen wachten op offertes in hun e-mail inbox.

Niels Martens's trofeeën

  1. Omschrijving van je concept: My Own Driver is een chauffeursdienst gespecialiseerd in het leveren van studentchauffeurs aan bedrijven en particulieren die incidenteel een privéchauffeur willen inhuren. Tevens verzorgt My Own Driver valet parking tijdens evenementen en autotransporten. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Van KvK inschrijving, marktonderzoek tot verzekeringen. Huisstijl + website heb ik uitbesteed. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Na te hebben gewerkt voor een chauffeursdienst in Nederland vond ik dat het uurtarief wat zij vroegen voor een studentchauffeur erg hoog. Van dit hoge uurtarief zag ik als chauffeur (helaas) niets terug. Ook niet na de nachtritten, waarvoor zelfs extra betaald werd door de klant. Ik vind dat dit uurtarief een stuk lager kan, maar wel dezelfde of zelfs een betere service te bieden dan de overige chauffeursdiensten in Nederland. Door het concurrerende uurtarief blijft het ook aantrekkelijk voor de klant om (incidenteel) een privéchauffeur in te huren. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Buiten het concurrerende uurtarief is de website (en de rest van de huisstijl) compleet anders dan die van reeds bestaande chauffeursdiensten. De standaard (professionele) kleuren blauw, grijs en wit zijn achterwegen gelaten en zijn voor een kleurstelling gegaan die de Gazzetta dello Sport ook gebruikt, namelijk roze en zwart. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Ik hoop feedback te krijgen over het functioneren van de website. Of alles makkelijk te vinden is op de website en wat er (eventueel) beter of geoptimaliseerd kan worden. De link naar de website My Own Driver - uw studentchauffeur - autotransport - valet parking [titel aangepast - mod]
  2. Goedemorgen, Ik ben al enige tijd op zoek naar een online rooster waar personeel zijn/haar beschikbaarheid kan doorgeven. Vanaf de administratie kant hoeft er niets te gebeuren, want dit gebeurd telefonisch en/of via de e-mail. ----------- Men zou het volgende moeten kunnen invullen Beschikbaarheid: [*]06.00 - 12.00 's Morgens [*]12.00 - 18.00 's Middags [*]18.00 - 24.00 's Avonds [Hele dag][Niet beschikbaar][Opslaan] ----------------- Ik ben verschillende online roosters tegengekomen, maar die werken alleen met het principe dat je verlofdagen kunt aanvragen of dat ik het personeel inrooster en dat is juist niet het gene wat ik zoek. Weet iemand of er dit soort online roosters zijn of ga ik dan gelijk naar een zelf-bouw systeem? Alvast bedankt voor jullie reacties. Groeten, Niels [titel aangepast - mod]
  3. Ik ken de website stirrr.nl inderdaad, maar die zijn ook pas sinds mei/juni? online. Tenminste, dat begreep ik toen uit een twitter bericht.
  4. Bedankt voor je reactie. We zullen, naar aanleiding van je reactie, de zoekfunctie met postcodes nog eens onder de loep nemen :) Ik had de kleur (nog) niet veranderd. Ben blij te horen dat je het wel mooi vind ;)
  5. Natuurlijk is de bedrijvengids een vorm van adverteren met een bijbehorende goede of slechte beoordeling die gegeven kan worden op de website. Het ging mij er meer om dat je zei dat een bedrijf zijn/haar categorie niet kan vinden. Het zijn algemene categorieën die in de evenementen wereld bekend zijn. Ik snap je kritiek wel, omdat je nu één iemand hebt gezien die zijn of haar categorie niet kon vinden. Wat ik ook heb toegelicht waarom die er NU nog niet bij staat. Maar ik wil hier verder geen drama over maken. Ben blij met de kritiek en zal het ook meenemen als ik er nog eens naar kijk. Bedankt voor je reactie.
  6. Bedankt dat je het nog even toelicht. Had het zo vervangen ;) Ik snap ondertussen wat je bedoeld met anders. Bij het kiezen van je onderdelen voor je event staat ook de optie anders weergegeven. Dit is geen categorie in de bedrijvengids, maar kan gebruikt worden als je iets anders zoekt dan de categorieën die staan weergegeven in de bedrijvengids. Als je kijkt in de bedrijvengids zul je geen categorie met anders vinden. Nu ik het zo bekijk is het niet logisch dat anders er nog bij staat. Heb in een later stadium de categorie overige ingevoerd en in het begin hebben we dat als anders weergegeven. Iets om even weg te laten halen dus ;) Dankje
  7. Bedankt voor je reactie. Ik vind het persoonlijk fijn dat er wat kritiek is, want dan kan het alleen maar beter worden :) Er is geen verschil tussen overige of anders, maar heb voor overige gekozen. De opmerking om licht en geluid te vervangen voor audiovisuele voorzieningen vind ik ook erg zinvol! De verhoudingen kloppen, in mijn visie, wel. Want ook de woorden licht en geluid, aankleding etc. zijn termen die in de evenementen wereld gebruikt worden. Het zelfde geld voor hospitality, logistiek etc. De keuze voor de vaktermen is voor de bedrijven die zich aanmelden als aanbieder op eventaanbod, zodat zij snel kunnen aanvinken in welke categorie ze ingedeeld willen worden. Aan de kant van de opdrachtgever (particulieren en bedrijven) is gekozen voor een selectief aantal evenement soorten, zoals bedrijfsfeest, tuinfeest, workshop en vergadering. Ik wil me ook zeker niet richten op alleen de particulieren. Ik moet toegeven dat veel particulieren die iets willen organiseren het woord hospitality niet zullen begrijpen, maar dit word ook vaak niet gebruikt bij een tuin of buurtfeest. Vaak bij grote congressen, beurzen wordt er gebruik gemaakt van hospitality, dus degene die de gasten verwelkomen en deze voorzien van bijv. een badge met naam en bedrijfsnaam. Samengevat neemt het niet weg dat er nog eens kritisch gekeken kan worden naar de categorieën waar de aanbieders zich op kunnen inschrijven. Deze komen namelijk ook terug in de onderdeel keuze voor de evenementen en deze moeten zowel vrager als aanbieder begrijpen.
  8. Ten eerste adverteer je niet op de website. Je maakt een account aan om op evenementen te bieden die vragen naar diensten die jij aanbied. De categorieën zijn algemene termen uit de evenementenbranche die geen vraagtekens op zouden moeten roepen. Nogmaals, als er veel vraag is naar een categorie die er niet bij staat, word deze toegevoegd.
  9. Buiten dat het mijn project is, moet het voldoen aan de eisen van de klant. Ik zeg nu dat het geen eigen categorie waard is. Als ik bij iedere reactie of opmerking de betreffende categorie ga toevoegen heb ik, zoals hierboven vermeld, zometeen 100 categorieën wat er niet beter op word. Wanneer er dus meer vraag komt voor bijv. podia en tenten dan wordt die categorie aangemaakt, geen twijfel mogelijk! Locaties staan er bij :)
  10. Bedankt voor de reacties. Ik heb in de gaten dat de kleuren in ieder geval wat gedempt moeten worden. Gaat morgen gelijk aan gewerkt worden. Op de reactie van highio: Het dekt de lading tot op zekere hoogte. De volle zin is vraag en aanbod van evenementen in de meest brede zin van het woord, maar dat vond ik een te lange zin om daar te plaatsen. Evenementenaanbod.nl is ook een domeinnaam die ik in bezit heb en die verwijst door naar eventaanbod.nl, omdat ik die domeinnaam eigenlijk te lang vond. Mijn dank is ook groot aan jasper, want het laat maar weer eens zien dat er niet genoeg getest kan worden. We dachten dat alle foutjes e.d. eruit waren, maar er zitten er nog een hoop in. Ik wil niet zeggen dat ik niet luister naar de wensen van de klant. Als ik naar elke klant ga luisteren die zegt dat zijn of haar categorie er niet tussen staat heb ik zometeen een categorieën lijst van 100 stuks, wat niet de bedoeling is. Ik geef daarom ook aan dat er algemene termen zijn gebruikt, zodat iedereen zich in zijn categorie kan inschrijven.
  11. Het kan kloppen dat het op jou beeldscherm te fel of te druk is. We hebben het op diverse beeldschermen gecheckt en het ligt ook aan je instellingen. Als er nog meer 'klachten' over komen passen we de kleurintensiteit aan. Ik ben het eens met Sander wat de kleuren betreft en op de meeste andere sites heb ik geen last, dus als je het niet erg vindt ga ik mijn instellingen niet aanpassen. Begrijp me niet verkeerd, maar dat probeer ik ook niet te zeggen. Als er dus meer klachten of opmerkingen over komen zullen we daar ook aan werken.
  12. Bedankt voor je reactie Het kan kloppen dat het op jou beeldscherm te fel of te druk is. We hebben het op diverse beeldschermen gecheckt en het ligt ook aan je instellingen. Als er nog meer 'klachten' over komen passen we de kleurintensiteit aan. Het logo is in ieder geval niet home made, maar het bannertje links wel ;) Ik zal het logo daar dan ook wat verkleinen.
  13. Er loopt een proefabonnement voor een onbepaalde tijd. Deze zal duren tot er genoeg vraag en aanbod is. Aanmelden is dus geheel gratis ;)
  14. Bedankt voor je reactie. Ik heb verder, buiten de andere 2 websites die nu actief zijn, geen andere websites gezien of er eerder van gehoord. Heb je misschien namen van de bedrijven die het toen probeerde? Helaas is er voor degene die gegevens proberen te achterhalen, niets te halen. Hier hebben we ook zeker over nagedacht. De website is zodanig 'beveiligd' dat er niets wordt vrijgegeven. Allereerst moet je altijd beschikken over een log-in, zoniet kun je eigenlijk geen kant op. Je kunt bij de locatie de woonplaats of plaats waar het evenement gehouden wordt vinden, maar geen contactgegevens. Tuurlijk als er in de omschrijving bedrijfsnamen worden weergegeven kunnen wij daar weinig aan doen. Je kunt ook niet de opdrachtgever zonder dat hij/zij met jou contact heeft opgenomen contact opnemen. Het contact wordt dus door initiatief van de opdrachtgever gestart. Het is inderdaad van belang dat de opdrachtgever zijn plannen zo duidelijk mogelijk omschrijft. Zowel in de omschrijving van het hele event als de omschrijving van de onderdelen die de opdrachtgever kan toevoegen. Hierdoor kan de aanbieder zijn offerte specificeren voor zichzelf en voor de opdrachtgever. Buiten dit alles geeft Eventaanbod.nl de mogelijkheid voor de opdrachtgever om in contact te komen met aanbieders in de evenementen branche. Mocht er een offerte/bod zijn uitgebracht en heeft de opdrachtgever nog vragen, dan kan dit via een contact formulier naar de aanbieder en gebeurd het resterende contact buiten Eventaanbod.nl om. We zijn er ook om vraag en aanbod samen te laten komen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.