Ronald Kleverlaan Geplaatst: 29 juli 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 29 juli 2003 Grappige site m te zien waar die "verloren-neef" nu gebleven is in Nederland en waar de rest van je (verre) familie woont: http://www.familienaam.nl Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 29 juli 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 29 juli 2003 Hij is grappig, maar er klopt niet zo gek veel van... Ik heb een nogal zeldzame achternaam, iedereen is letterlijk familie. Zo te zien ontbreken er in ieder geval de nodige gegevens, ook al zouden ze van 1993 zijn. But is a good toy :) Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
zrski Geplaatst: 29 juli 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 29 juli 2003 zus in caribisch gebied, moeder in luxemburg, vader in Helmond en ikzelf in zweden. Zo'n website voor de wereld zou ik wel gaaf vinden ;) HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 29 juli 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 29 juli 2003 Kleverlaan is zo goed als uitgestorven in Nederland. Moet je wat aan doen .... meer sla eten dus ;D Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 29 juli 2003 Auteur Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 29 juli 2003 Dan moet je eens "Zoetendaal" proberen (Andere opa). Lijkt er op dat mijn hele familie uitsterft.... Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 29 juli 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 29 juli 2003 Er zit nix anders op voor de Kleverlaantjes ..... sla, worteltjes en flink vaak je hooi ververzen ! Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 29 juli 2003 Auteur Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 29 juli 2003 Ik ga gelijk aan de slag.....;) Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 29 juli 2003 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 29 juli 2003 grappig, zou best weleens een beetje kunnen kloppen... Maris heeft in ieder geval overal familie wonen ;D Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen