Begin oktober ben ik gestart met mijn bedrijf More bedrijfskleding. Ik werk vanuit thuis en probeer vanuit hier iets op te bouwen. Naast mijn bedrijf heb ik een parttime baan. Ik zoek tips en adviezen voor het promoten van mijn bedrijf. Ik heb een website welke nog niet helemaal is afgerond, maar waar ik zelf hard aan werk: www.morecf.nl

Alle tips zijn welkom!

Tevens zou ik graag enkele tips willen over aquisitie. Omdat ik vanuit thuis werk is het lastig om klanten te ontvangen, hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Edit, bijlage verwijderd ivm te groot voor forum.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20295-de-start-van-mijn-bedrijf/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0

Hallo,

Je website ziet er best goed uit, maar is een typische bedrijfspresentatie.

Om bezoekers te trekken, zul je een informatieve website moeten maken, met veel tekst over wat je biedt. En dat begint met onderzoek naar waar mensen naar op zoek zijn (zoekt men veiligheidsschoenen, of helemaal niet?).

Ik kan mij hier ook niet in vinden.

Ik vind het best een goede website. Je keywords in de Meta tags zijn niet goed. Dat mogen er maar max ongeveer acht zijn en geoptimaliseerd voor elke pagina. Aan de rechter onderkant een witte balk, hier zal ik iets mee doen. Ook zal ik ervoor zorgen dat er geen links zijn "onder constructie". Dat staat wel slordig. Voor de rest vind ik het een mooi design en ook best functioneel.

Tip: laat rechtsboven een zoek functie implementeren.

• 0

Hoi,

Ik ben een totale leek in deze branche, maar heb toch even gekeken naar je website.

Ik vind het te oppervlakkig, kan nergens foto´s of impressies van het assortiment bekijken en je richt je zomaar op alles en iedereen. Kortom:erg vaag en niet echt uitnodigend.

Je gaf in een eerdere reactie aan dat je je wil focussen op lage prijzen: maak dit duidelijk kenbaar op je website en kies een duidelijke bedrijfsstrategie.

I.i.g veel succes :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar