• 0

Hoe steekt uw e-mail, taken,notities, contacten en agenda verkeer in elkaar?

Een van de producten welke we aanbieden gaat over een zakelijk e-mail oplossing genaamd Hosted Exchange.

Om de markt beter te begrijpen heb ik een aantal vragen aan de ondernemers hier op Higherlevel.

 

Om te begrijpen wat Hosted Exchange exact doet kunt u via de volgende link een video zien: http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/flash/hosted_exchange/Launch.html

 

De prijzen liggen gemiddeld tussen de €8,- tot €15,- euro per maand per gebruiker. Bij de meeste providers krijgt u er dan een anti-SPAM oplossing bij zodat u of uw collega`s daar geen last meer van hebben. Lees voor de grap eens hoeveel tijd er verloren gaat aan SPAM volgens 1 anti-SPAM aanbieder: http://www.spamexperts.com/nl/extra-info/spam-kosten-calculator.html

 

Mijn vragen:

 

1.   Wat voor systemen maakt u gebruik van om e-mail, taken,notities, contacten en agenda te beheren en delen met uw collega`s?

2.   Waarom zou u niet willen overstappen naar een Hosted Exchange omgeving?

 

Op- of aanmerkingen hierover hoor ik erg graag!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Zo zo, dit had ik niet gedacht en gehoopt toen ik was begonnen met het schrijven van dit topic. Ik zal proberen zo goed als voor mij mogelijk te reageren (alhoewel dat wel moeilijk is omdat mijn supervisor natuurlijk weekend heeft haha ;D)

 

Je berichten worden er zonder supervisor er in ieder geval een stuk menselijker door. ;) Keep up te good work!

 

Ik kan nu blijven volhouden dat het absoluut niet mijn insteek is om klanten te winnen via Higherlevel maar ik denk dat het voor mij een onmogelijke taak is omdat via een bijna emotieloos bericht uit te kunnen drukken.

 

Daar heb je denk ik de kern van het probleem te pakken. Ondernemen doe je met hart en ziel, huid en haar. Iedere vezel van je lijf zou de passie moeten ademen die je voor je onderneming hebt. Zullen we het ontbreken van emotie alsjeblieft overlaten aan de vegeterende Lemmings die zich dag in dag uit naar hun uitzichtloze baan slepen en het troosteloze leven laten overkomen terwijl ze zich ondertussen druk maken over hun spaarloonregeling en de hoogte van de personeelsverenigingscontributie?

 

Dan gaan wij ondertussen leuke dingen doen. ;D

 

 

Ik ben blij met je excuses en als ik nog eens een discussie start op Higherlevel dan zal ik dit topic niet vergeten!

 

Blij dat we weer vriendjes zijn. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 125 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.