conimus Geplaatst: 5 april 2009 conimus 9 0 Geplaatst: 5 april 2009 Goedenavond, Ik ben op zoek naar leveranciers van printersupplies van alle bekende merken en compatible producten. Wie weet hier meer over te vertellen? Alvast bedankt! Groeten, Danny Groeten Danny Link naar reactie
0 Nico Schouten Geplaatst: 5 april 2009 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 5 april 2009 Levert Google jou geen resultaten op ? Wat dacht je van gewoon even de merkfabrikanten afbellen ? En de alternatieve leveranciers zijn met wat speurwerk vast ook wel te vinden. Synergeon Link naar reactie
0 Tymotius Geplaatst: 5 april 2009 Tymotius 42 0 Geplaatst: 5 april 2009 Ik ben op zoek naar leveranciers van printersupplies van alle bekende merken en compatible producten. Wie weet hier meer over te vertellen? Ik weet niet of ze alles hebben, maar ze zijn zeker een van de goedkoopste leveranciers. Via een PM heb ik je de firma naam gezonden. Ik heb overigens niets met dit bedrijf en ik ben ook alleen maar op zoek naar supplies gegaan, en met tevredenheid. Groet Dick Link naar reactie
conimus
conimus
Goedenavond,
Ik ben op zoek naar leveranciers van printersupplies van alle bekende merken en compatible producten.
Wie weet hier meer over te vertellen?
Alvast bedankt!
Groeten,
Danny
Groeten
Danny
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag