Flashmobbing

Aanbevolen berichten

Het heeft eigenlijk niets met ondernemen ofzo te maken, maar ik vind het toch wel leuk om te plaatsen.

 

Flash mobbing is een nieuw iets uit amerika waar men met een groep mensen op een bepaalde locatie onverwachts iets gaat doen. Wat en waar wordt op internet afgesproken.

 

Zo was er gisteren een mislukte poging in nederland tot flash mobbing.

 

Flash mobbing in Japan:

http://www.kroew.nl/forum/viewtopic.php?t=218

http://www.kroew.nl/forum/viewtopic.php?t=389

 

Link naar reactie

Meer journalisten dan daadwerkelijk flash mobbers, wel jammer want het idee is erg leuk vind ik. Om het toch wat in ondernemerssferen te trekken: ik hoorde/las ergens dat T-Mobile ook een flash mob gaat organiseren, een kussengevecht op de Erasmusbrug. Zou een opvallende guerilla-marketingactie kunnen zijn, maar het is jammer dat bedrijven en journalisten het eerder oppakken dan particuliere enthousiastelingen :)

Link naar reactie

Ik stel voor dat we allemaal een Web Chemistry-vlaggetje aan onze antenne bevestingen, en maandag op 8.00 op de A2 allen tegelijk de alarmlichten activeren ;)

 

Volgens mij is zon fenomeen niet 'maakbaar', er moet een hype om het idee van flashmobben ontstaan in een land. Het kan ook zijn dat japanners zoiets erg leuk vinden, en hollanders niet.. we zullen zien, lijkt me wel grappig om zoiets een keer te zien voltrekken!

 

 

Link naar reactie

Dat idee voor die flash mob van T-mobile vind ik helemaal niks. Een kussengevecht heeft helemaal niets te maken met de diensten van T-mobile. Commerciëel flashmobben ok, maar dan moeten ze ook iets fatsoenlijks verzinnen. Ik denk eerlijk gezegt ook niet dat het een succes wordt in Nederland.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Bijna hetzelfde maar dan anders .... ik heb op Lowlands (3 jaar geleden) een mega sinaasappel gevecht meegemaakt. Duizenden mensen. Dit gebeurde spontaan en was niet als guerilla-marketingactie opgezet.

En guess what ... niemand had meer trek in jus d'orange ;D

 

Geen idee dus of t-mobile (naast het behalen van een record) hier verder iets mee bereikt heeft?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 105 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.