Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ironny
Beste mensen,
Ik heb een jaar of 2 geleden eens besloten wat geld te investeren om een verkooptraining te volgen. Dit ging om telefonische verkoop. Ik vond het een zeer leerzame ontmoeting en het wel de investering waard geweest ondanks dat het uiteindelijke rendement hoger uit had moeten vallen maar hier lag de schuld bij mij zelf.
Omdat internet voor mij erg belangrijk is om klanten te werven, zit ik er sterk over te denken om een nieuwe training te volgen. Ditmaal echter de training : Het werven van klanten via internet.
Deze wordt op 9 juni gegeven en kost € 495.00 ex btw
Het is een smak geld maar aan de andere kant, als het goed is, levert het snel weer geld op en loont de investering dus.
Zie ook de website (www.salesquest.nl) van deze trainer (Michel Hoetmer) en je zult zien dat hij in ieder geval wel iets van verkopen af weet..
Omdat ik ook regelmatig vraagstukken tegenkom over marketingacties, brieven ed tegen en bedacht me dus dat dit wellicht ook voor anderen interessant kan zijn.
Ik heb geïnformeerd en heb het volgende besproken met de heer Hoetmer. Een ieder die geïnteresseerd is en zich via mij aanmeldt, krijgt 10% korting.
Maar wat nog veel interessanter is, is dat wanneer iemand ruimte heeft om ca 10 pers en een trainer te ontvangen, de kosten op dagbasis € 1995.00 zijn. Ex btw.
Dan komt de totaalprijs pp dus op ca € 195.00 pp.
Boven de 10 pers. Komt hier € 30.00 pp bij.
Mijn vragen dus:
Zijn er meerdere mensen die deze dagcursus ook als een welkome ondersteuning zien, laat het me even weten.
Is er iemand, liefst centraal gelegen, die hiervoor een ruimte ter beschikking wil stellen.
Indien we inderdaad met meerdere gegadigden zijn en we de training ergens onder kunnen brengen, is de datum van 9 juni uiteraard niet relevant en moeten we een andere datum plannen. Om er wat vaart achter te zetten vraag ik om uiterlijk 30 april te reageren via antwoord op dit topic of PM.
Voor meer info over de inhoud van deze training, zie http://www.salesquest.nl/nieuwe_klanten_werven_via_internet.htm#Gratis%20vraagbaak
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groeten,
Ronny van den Bosch
ps: ik heb hier verder geen aandelen in hoor, maar het lijkt me gewoon voor meerdere mensen interessant dus waarom niet samen delen.. :)
www.bofatelefoondienst.nl