Ik heb sinds kort een BV en ben bezig met meer te leren over boekhouden.
Ik kom alleen bij dit probleem er niet helemaal uit:
Maandelijks schrijft de rabobank een klein bedrag af van de zakelijke rekening voor het gebruik van de rekening, alleen hoe moet ik deze afschrijving inboeken in mijn administratie? Aangezien ik hier tot op heden nog geen factuur van heb ontvangen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
yannickvdb
yannickvdb
Beste,
Ik heb sinds kort een BV en ben bezig met meer te leren over boekhouden.
Ik kom alleen bij dit probleem er niet helemaal uit:
Maandelijks schrijft de rabobank een klein bedrag af van de zakelijke rekening voor het gebruik van de rekening, alleen hoe moet ik deze afschrijving inboeken in mijn administratie? Aangezien ik hier tot op heden nog geen factuur van heb ontvangen.
Bedankt,
Yannick
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20573-automatische-incasso-bank-invoeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag