Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Paya
Beste Ondemers,
Wanneer ben je ondernemer?
Ben nieuw hier, maar valt mij op dat allerlei "webshops" hoog aangezien worden en hele discussies erover gehouden over de buttons, layout, logo's en etc. (Meeste gevallen met de standaard layout)
Maar een "hobby" site direct op slot wordt gegoooid. Im mijn ogen zijn deze soort "hobby" site's zeer vernieuwend en zit er een hele concept achter en is zeer grondig over nagedacht. Ook niet te vergeten dat deze site's bij succes makkelijk xxxx - xxxxx bedrag per maand kunnen opleveren.
Ik heb zelf diverse "hobby" site's en enkele zalelijk site's ben ook zelfs in bezit van Kvk nummer.
Ik voel mij eerlijk gezegd met mijn "hobby" site's meer ondernemer dan mijn zakelijk site's, omdat ik met de eerste leuke omzetten haal per maand.
Dit naar aanleiding van deze topic: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=55;action=display;threadid=24699
p.s. ik heb trouwens niets met die site te maken.