Ik ga binnenkort in dienst van een buitenlands bedrijf werken vanuit nederland op commissiebasis met daarnaast een vaste jaarlijkse onkostenvergoeding. Ik word agentschap voor de Benelux en ga voor het bedrijf klanten aanbrengen waarvoor zij het product produceren, verzenden en factureren. De belastingdienst kan mij geen goed antwoord geven op de vraag of ik zelfstandig ondernemer ben of niet. Moet ik mij inschrijven bij de KvK e.d. Heeft iemand ervaring met dit soort zaken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Lindhout
Lindhout
Ik ga binnenkort in dienst van een buitenlands bedrijf werken vanuit nederland op commissiebasis met daarnaast een vaste jaarlijkse onkostenvergoeding. Ik word agentschap voor de Benelux en ga voor het bedrijf klanten aanbrengen waarvoor zij het product produceren, verzenden en factureren. De belastingdienst kan mij geen goed antwoord geven op de vraag of ik zelfstandig ondernemer ben of niet. Moet ik mij inschrijven bij de KvK e.d. Heeft iemand ervaring met dit soort zaken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20713-werken-voor-een-bedrijf-in-het-buitenland-vanuit-nederland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag