Ook ik wilde eens aan de HL-leden vragen feedback te geven op mijn website: een vacaturebank.
Na bijna 1,5 jaar van ontwikkeling en de nodige tegenslagen en herzieningen, is het nu bijna zover! Afgezien van wat kleine dingetjes (vertalingen van alerts nog niet helemaal ok, kleine designzaken zoals regelafstand, toev. Van Alg.voorw, opslaan van zoekresultaten in RSS/notifier etc…) zijn we dan eindelijk klaar met de website. Voor een aantal pagina’s zullen we het design nog wat “ opfluffen” .
Kandidaten hebben volledige privacycontrole; zij bepalen wanneer en aan wie hun persoonlijke gegevens vrijgegeven worden; intermediairs zijn niet toegestaan. Ik hoop dat hiermee de handel in cv’s onmogelijk gemaakt wordt.
Ik wilde graag de mening van HL-leden m.b.t.
• design en achtergrond van de website. Lettertype duidelijk genoeg?
• navigatie. Overzichtelijk genoeg?
• Functies, zoals bijv. het filteren van zoekresultaten vacatures
• Wat vinden jullie van het prijsmodel (betaal alleen voor resultaat)
• Wat vinden jullie van de site t.o.v. de concurrentie.
Prijsmodel: Bijna alles is gratis, zoals bijv. het plaatsen van vacatures. Plaatsing voor max. 14 dagen; daarna email met link tot verlenging. Geen omhoogplaatsingen, gesponsorde banen en banners etc. Er wordt op dit moment gewerkt aan nieuwe (betaalde) services zoals pre-screening, en extra-exposure-mogelijkheden en meer.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
anoniem
anoniem
Ook ik wilde eens aan de HL-leden vragen feedback te geven op mijn website: een vacaturebank.
Na bijna 1,5 jaar van ontwikkeling en de nodige tegenslagen en herzieningen, is het nu bijna zover! Afgezien van wat kleine dingetjes (vertalingen van alerts nog niet helemaal ok, kleine designzaken zoals regelafstand, toev. Van Alg.voorw, opslaan van zoekresultaten in RSS/notifier etc…) zijn we dan eindelijk klaar met de website. Voor een aantal pagina’s zullen we het design nog wat “ opfluffen” .
Kandidaten hebben volledige privacycontrole; zij bepalen wanneer en aan wie hun persoonlijke gegevens vrijgegeven worden; intermediairs zijn niet toegestaan. Ik hoop dat hiermee de handel in cv’s onmogelijk gemaakt wordt.
Ik wilde graag de mening van HL-leden m.b.t.
• design en achtergrond van de website. Lettertype duidelijk genoeg?
• navigatie. Overzichtelijk genoeg?
• Functies, zoals bijv. het filteren van zoekresultaten vacatures
• Wat vinden jullie van het prijsmodel (betaal alleen voor resultaat)
• Wat vinden jullie van de site t.o.v. de concurrentie.
Prijsmodel: Bijna alles is gratis, zoals bijv. het plaatsen van vacatures. Plaatsing voor max. 14 dagen; daarna email met link tot verlenging. Geen omhoogplaatsingen, gesponsorde banen en banners etc. Er wordt op dit moment gewerkt aan nieuwe (betaalde) services zoals pre-screening, en extra-exposure-mogelijkheden en meer.
Bedrijven kunnen extra gebruikers toevoegen;
De naam van de website: www.nl
Wil je inloggen als WG: xxx/xxx
Inloggen als Kandidaat: hhh/hhh
Ik ben benieuwd naar de reakties,
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20724-wat-vinden-jullie-van-mijn-nieuwe-vacaturebank/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag