Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
richardsch
richardsch
Beste Allemaal,
Zoals de kop al zegt ik wil gaan ondernemen in Indonesie en wel te verstaan in Bali.
Ik heb een (betrouwbare ken hem 3 jaar nu) business partner gevonden die wilde eerst alleen ondernemen
maar hoorde dat ik geintresseerd was mij er bij wil betrekken.
Kunnen jullie mij tips geven waar ik op moet letten bij het opzetten van een business
het betreft een restaurant voor locals eerst. Hoe zit het met de belasting hier?
wat komt erbij kijken als ik mede eigenaar wordt in de zin van werkvergunning en het verblijven hier
krijg je dan een lang visa of moet je zo nu en dan het land uit? Misschien hebben jullie
nog andere tips?
Alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20868-business-opzetten-in-bali/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag