Ga naar inhoud

Mijn perfectionisme nekt me!

Geplaatst:

Manon GJ

Bah bah ik word gek van mezelf >:( Even mijn frustratie kwijtraken hier ;)

Ik blijf maar dingen verbeteren aan de website van de webwinkel die nu gewoon eens online moet gaan. Ik zou het liefst een volledige encyclopedie toevoegen voordat ik begin geloof ik.

Ben nog niet tevreden over alle producten die aan elkaar gekoppeld zijn, wil nog leukere foto's hebben, wil filmpjes erop hebben en veel inhoudelijke informatie.

Ik wil gewoon dat als iemand op onze site komt, dat de eerste indruk meteen zo goed mogelijk is en niet op 80% van mijn kunnen.

Zucht zucht zucht.....is erg vermoeiend.....

Zou t een ondernemerstrekje zijn?

Featured Replies

Geplaatst:

Marco van den Maagdenberg

Stof tot nadenken ?

Hoe verhoudt jouw perfectionisme zich in relatie tot andere belangrijke zaken als efficiëntie en kosten/baten ?

Geplaatst:

Manon GJ

• Auteur

Marco, dat is altijd een onderwerp om over na te denken. Ik ben me daar in alles wat ik doe van bewust en het maakt onderdeel uit van mijn perfectionisme :).

Misschien had ik een definitie van wat perfectionisme voor mij betekent, moeten toevoegen. Ik wil gewoon graag presteren en presteren met een webwinkel lukt nooit als deze niet online komt. Ik wil het juiste moment kiezen zodat ik er én niet te lang mee bezig ben, én de basis goed genoeg is om interesse bij klanten te wekken, én de site gebruikersvriendelijk is, én mijn voorraad hier geen stof ligt te vangen. Als ik te lang bezig ben, kost het meer geld dan bedacht en ben ik dus verre van perfect bezig. Planning was eind mei online en dat gaan we ook halen.

Mijn post was bewust in off topic want ik was gewoon even wat gefrustreerd. Maar nogmaals, jullie wijze raad heeft geholpen en ik ben aan het afronden ;D. Even wat familieperikelen en gelukkig kan ik er dan voor kiezen dat er veel belangrijkere dingen zijn dan een nieuw bedrijf.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.