• 0

foodcorner nodig

Beste,

 

voor een innovatief idee heb ik een pand nodig .

 

omdat ik mimimale financiele middelen bezit, ben ik op zoek naar slimme wegen om een pand te kunnen gebruiken.

in het pand moet ik twee zaken kunnen verrichten:

-Het gaat om een pand om zowel levensmiddelen te versnijden als te assembleren (zeg maar verwerking van levensmiddelen).

het pand moet koeling & diepvries bevatten (of dit moet er los in worden gezet)

-Daarnaast moet in hetzelfde pand ook de verkoop plaatsvinden (soort van outlet, foodcorner)

 

Kan iemand me hierbij helpen? omdat ik het succes van het concept uiteraard nog moet afwachten, wil ik de risico''s en investeringen zoveel mogelijk minimaliseren.

 

alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik kan ergens een locatie kopen of huren, maar op plaatsen waar veel potentiele consumenten voorbijkomen zijn de huren vrij duur of je moet 'via een organisatie laten lopen zoals Xervex op CS. Ik zoek een manier om van een nutteloos pand gebruik te kunnen maken..wellicht met subsidies ..iets in die trend. Ik wil m'n investeringen minimaliseren. Mijn vraag is dan ook op welke manieren ik mijn investeringen in een pand kan minimaliseren.

 

bvd.

Link naar reactie
  • 0

Ik kan ergens een locatie kopen of huren, maar op plaatsen waar veel potentiele consumenten voorbijkomen zijn de huren vrij duur of je moet 'via een organisatie laten lopen zoals Xervex op CS. Ik zoek een manier om van een nutteloos pand gebruik te kunnen maken..wellicht met subsidies ..iets in die trend. Ik wil m'n investeringen minimaliseren. Mijn vraag is dan ook op welke manieren ik mijn investeringen in een pand kan minimaliseren.

 

bvd.

Ik zou zeggen: ga eens een beetje googlen of maak een afspraak bij een gemeente.

Verder mag je niet zomaar ieder pand gebruiken voor horeca-doeleinden en is het bereiden en/of verwerken van voedsel aan strenge (hygiene) regels gebonden.

 

Ik vraag me trouwens sterk af waarom je zelf niet in je eigen idee wilt investeren.....

Link naar reactie
  • 0

Ik wil wel in m'n idee investeren, maar ik zoek naar de meest efficiente oplossing. Vaak zijn er wel mogelijkheden om risico's zo veel mogelijk af te dekken. Echter mijn ervaring ligt in de productie en marketing zijde. Business to Retail/Food Service Ik heb een achtergrond in de food technologie en food marketing. ik ben niet bekend met de ins en outs van slim ondernemen bij het starten van een eigen outlet. Vandaar mijn vraag.

Link naar reactie
  • 0

Wellicht is het een idee om eens een ondernemingsplan te maken , of zoek je daar wellicht ook iemand voor die 'het voor weinig of niets doet' ;D

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 108 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.