Ga naar inhoud
Geplaatst:

betewo

Hallo,

 

Ik heb het volgende probleem:

 

Ik heb het volgende probleem:

 

Op 27 maart heb ik een BV overgedragen aan een nieuwe eigenaar. Boven de BV hangt een stichting en de stichting is overgedragen aan een nieuwe bestuurder. Wij hebben de belastingdienst op de hoogte gesteld, alles netjes geregeld bij de kamer van koophandel, en de nieuwe eigenaar heeft getekend voor ontvangst van alle documenten zoals administratie, overname bankrekening etc. Kortom aan alle voorwaarden is voldaan

 

Na een aantal maanden ontvang ik van de ABN-AMRO bank een brief dat mijn prive rekening per onmiddelijke ingang is geblokkeerd omdat ze hebben geconstateerd dat er op de rekening van de ( niet meer van mij zijnde ) BV geld is gestort wat van misdaad afkomstig blijkt te zijn. Ik heb hierop onmiddelijke een brief gestuurd naar de bank, met de overeenkomst van de verkocht BV, en hun uitgelegd dat de BV al een paar maanden niet meer van mij is en ik niets met dit voorval heb te maken.

 

Ik heb van de bank een brief ontvangen dat ze bij hun standpunt blijven en de prive rekening wordt opgezegd, de bank vertelde mij dat ik samen met de nieuwe eigenaar naar de bank had moeten gaan om de gegevens van de rekening te wijzigen, ik had afgesproken met de nieuwe eigenaar dat hij dat zou gaan doen. Kennelijk is dat niet gebeurd met alle gevolgen van dien. Ik heb inmiddels een advocaat in handen genomen, deze heeft de bank aangeschreven maar ze blijven bij hun standpunt en willen de relatie met mij verbreken.

 

Nu heb ik een heel groot probleem, ze willen alle rekeningen opheffen.

 

Kunt u mij helpen, want ik wordt nu buiten mijn wil en wetens om totaal geblokkeerd, tevens hebben ze mij aangemeld bij het externe verwijzings applicatie systeem, wat inhoud dat ik nergens meer een rekening kan openen, deze code blijft 8 jaar staan.

 

Heeft iemand hier ervaring mee hoe te handelen ?

Featured Replies

Geplaatst:

Gast

DNB vraagt alle klachten over banken te melden door een kopie van de klacht op te sturen:

http://www.dnb.nl/over-dnb/veelgestelde-vragen/vragen-over-banken/auto123435.jsp

 

Ook hier kun je terecht:

http://www.klachtenradar.nl/klacht/banken/

 

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.