Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
fvddungen
Aangezien ik ben verhuisd met mijn bedrijf moet ik nieuwe visitekaartjes laten maken. Nu had ik nooit mijn 06 nummer er op staan, maar ik zie het bij anderen steeds vaker. Ik twijfel dus of ik mijn 06 nummer op mijn visitekaartje moet zetten. Aan de ene kant wil ik gewoon niet dat klanten me rechtstreeks bellen, maar naar de centrale bellen. Maar aan de andere kant, waarom doen vele anderen het dan wel? Draagt het bij aan de uitstraling van je bedrijf ofzo? En dan nog, als de relatie met een klant vertrouwd is, dan kan ik ze alsnog mijn 06 geven, toch? Dus vooralsnog neig ik er naar om mijn 06 nummer er niet op te zetten. Maar hoe denken jullie er over? Misschien zie ik belangrijke argumenten over het hoofd.
Zelfstandige loonslaaf