Geplaatst: 6 oktober 200915 j Roy van Groningen 2 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Ik word een beetje gek van alle keurmerken. Ik heb er nu weer een nieuwe bij en ik kan er niet achter komen waar die voor is. Het DOT keurmerk. Ben bezich met elct. scooters vanuit China en nu staat erop eens bij dat er ook een DOT keuring op kan. Kan mij iemand uitleggen waar DOT keurmerk voor is en of deze voor de Europese markt nodig is. Alvast bedankt.
Geplaatst: 6 oktober 200915 j Johan Mulder 1k berichten 8 Trofeeën 105 Reputatie Even googlen kwam ik tegen dat het de Amerikaanse tegenhanger is van het Europese E-keurmerk. http://www.dot.gov/new/index.htm JM juristen & adviseurs ondernemingsrecht: samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.
Geplaatst: 6 oktober 200915 j Frans Sijtsma 8.5k berichten 9 Trofeeën 776 Reputatie Wie zegt dat dat keurmerk erop kan? Dot icm motorfietsen geeft dit met als betekenis : Don't order two ;) Waarschijnlijker is dat het amerikaanse Department Of Transportation wordt bedoeld. www.dot.gov Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic
Geplaatst: 6 oktober 200915 j Roy van Groningen 2 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Heren bedankt voor de snel reactie. Het is me al weer een stuk duidelijker en frans van dat oude beesje bestel ik er zeker geen twee ;D
Roy van Groningen
Ik word een beetje gek van alle keurmerken.
Ik heb er nu weer een nieuwe bij en ik kan er niet achter komen waar die voor is.
Het DOT keurmerk.
Ben bezich met elct. scooters vanuit China en nu staat erop eens bij dat er ook een DOT keuring op kan.
Kan mij iemand uitleggen waar DOT keurmerk voor is en of deze voor de Europese markt nodig is.
Alvast bedankt.