Ik zit met een klein probleempje waar ik niet echt uit kom.
In mei 2007 ben ik in een VOF gestapt, er liep toen een krediet en een lening.
Sept 2009 ben ik er uit gestapt, in Jan 2009 hebben wij opnieuw een lening afgesloten ( Hiermee werd de oude lening afbetaald ). Mijn vraag is nu ben ik nog steeds voor de helft aansprakelijk voor de lening aanwezig op Sept 2009?
Mijn vennoot is verder gegaan onder dezelfde naam, heeft alle klanten meegenomen, de voorraad etc.
Ook de aangegane krediet kan hij nog steeds gebruiken om zijn bedrijf draaiende te houden.
Wij hebben minieme winst gedraait in al die tijd, ik heb zelfs 8 maanden lang geen privé ontrekkingen gedaan ( ook mijn vennoot niet ).
Ik ben ondertussen een eenmanszaak gestart wat langzaam maar zeker begint te lopen.
Heeft iemand antwoord op wat mijn rechten en plichten hierin zijn?
Ik zou echt heel dankbaar zijn met wat tips in deze
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Keanalu
Keanalu
Beste allemaal,
Ik zit met een klein probleempje waar ik niet echt uit kom.
In mei 2007 ben ik in een VOF gestapt, er liep toen een krediet en een lening.
Sept 2009 ben ik er uit gestapt, in Jan 2009 hebben wij opnieuw een lening afgesloten ( Hiermee werd de oude lening afbetaald ). Mijn vraag is nu ben ik nog steeds voor de helft aansprakelijk voor de lening aanwezig op Sept 2009?
Mijn vennoot is verder gegaan onder dezelfde naam, heeft alle klanten meegenomen, de voorraad etc.
Ook de aangegane krediet kan hij nog steeds gebruiken om zijn bedrijf draaiende te houden.
Wij hebben minieme winst gedraait in al die tijd, ik heb zelfs 8 maanden lang geen privé ontrekkingen gedaan ( ook mijn vennoot niet ).
Ik ben ondertussen een eenmanszaak gestart wat langzaam maar zeker begint te lopen.
Heeft iemand antwoord op wat mijn rechten en plichten hierin zijn?
Ik zou echt heel dankbaar zijn met wat tips in deze
Alvast bedankt
Ruth
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag