Aanbevolen berichten

• 0
TS vraagt om de kosten voor een domeinregistratie... niet over verdere afhandeling... jij gooit een domeinregistratie en hosting nu door elkaar

Tja als je alleen het opsturen van een formulier beschouwt als 'registratie' dan heb je gelijk. Als ik een bestelling plaats voor een product en het me verder niet kan schelen of ik dat product ooit krijg of er iets mee kan maakt het ook niets uit waar ik dat bestel. De 'verdere afhandeling' is nou juist waar het om draait. Hoe snel verwerkt een aanbieder m'n aanvraag, als ik iets wil wijzigen gebeurt dat ook en hoef ik me dan niet te beroepen op algemene voorwaarden van de SIDN? Dat heeft helemaal niets te maken met hosting.

Maar blijkbaar begrijp je het begrip 'service' al niet dus het lijkt me verspilde moeite om je duidelijke te maken dat de administratieve handeling van het aanmelden van een domeinnaam bij de SIDN niet het hele product is.

DNS beheer door klant is geen verplichting...

Dat zei ik ook niet. Ik stelde alleen dat ik vermoed dat het opnemen van een te registreren domeinnaam in een DNS server en deze DNS server op te geven aan de SIDN verplicht is. Over 'beheer door klanten' in welke vorm dan ook heb ik niets geschreven.

Maar goed; genoeg off-topic :P

• 0
En dit gaat inderdaad om het registreren van domeinnamen, maar daar heb je soms ook support bij nodig.

Inderdaad, en daar heb ik dus prima ervaringen mee! :)

Over het registreren zelf heb ik weinig klachten, buiten dat hun domeincheck niet altijd even goed functioneert.

Zou kunnen - ik check altijd op sidn.nl ;)

• 0

Vevida, vevida... Oh ja, da's die club waar ik het transferformulier voor een domeinnaam van een andere partij naar mij privé indiende, vervolgens weken niets hoorde, toen het excuus kreeg dat ze met serveraanpassingen bezig waren, vervolgens weer niets hoorde, en toen bleek dat het op mijn naam stond, maar ik de mails niet had ontvangen omdat die niet bij mij aankwamen omdat chello/upc vevida op een blacklist gezet zou hebben....

Zelf een ander mailadres doorgegeven en vervolgens twee van de drie mails ontvangen van vevida maar de derde met de toegangscodes niet. Het is niet urgent en heb het zelf de laatste weken laten liggen, maar dit topic herinnert me eraan dat ik ze maandag toch weer eens moet bellen. zucht

Frans

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar