Ik ben overgestapt op exact globe en nu heb ik een vraag. Vroeger schreef ik offertes in excel waar ik net zoveel tekst in kon zetten als ik wilde.
Nu kan ik eigenlijk alleen een opsomming van producten maken, zonder alle randvoorwaarden goed te vermelden.
Nu kan ik wel een bijlage erbij doen waarin dat staat, maar als de klant die opsomming (offerte) ondertekent is dan wel duidelijk genoeg dat het om de voorwaarden in de bijlage (zakelijk voorstel) gaat?
Zo nee, hoe moet ik dat dan aangeven? Moet ook het zakelijk voorstel worden ondertekend?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
chielsen
chielsen
Ik ben overgestapt op exact globe en nu heb ik een vraag. Vroeger schreef ik offertes in excel waar ik net zoveel tekst in kon zetten als ik wilde.
Nu kan ik eigenlijk alleen een opsomming van producten maken, zonder alle randvoorwaarden goed te vermelden.
Nu kan ik wel een bijlage erbij doen waarin dat staat, maar als de klant die opsomming (offerte) ondertekent is dan wel duidelijk genoeg dat het om de voorwaarden in de bijlage (zakelijk voorstel) gaat?
Zo nee, hoe moet ik dat dan aangeven? Moet ook het zakelijk voorstel worden ondertekend?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag