Ga naar inhoud

Kerstpakketten hoe ziet hij eruit dit jaar?

Geplaatst:

W-Media

Misschien weleens leuk om het onderwerp kerstpakketten opnieuw aan te snijden. Hoe ziet jullie pakket eruit wat naar jullie relaties toe gaat?

Ik heb dit jaar iets anders gedaan als daarvoor;

Men ontvangt in plaats van de standaard ''niet-te-eten-kerstpakket'' dit jaar een KiKa beer met daarin een boodschap en een mooie sneeuwpop van koek!

Wat vinden jullie trouwens van het naar mijn idee afgezaagde standaard pakket? Ik vind altijd dat de helft echt onbekend is (B-merk? zo proeft het wel) en ook slecht eetbaar :(

Featured Replies

Geplaatst:

Zomaar iemand

Ik denk dat het heel afhankelijk is van je werkgever/klant/opdrachtgever.

Ik heb van opdrachtgevers kerstpakketten gekregen, die mijn kerstmaal echt naar een hoger niveau brachten. Maar heb ook verschikkelijke dingen gekregen van werkgevers (in de tijd dat ik er nog voor werkte).

Dus wat is standaard?

Ik ga nu nog niet zeggen wat er in het kerstpakket komt, ik heb wel al een leuk idee, maar het het gaat om de verrassing.

Daarbuiten vind ik het gezeur om kerstpakketen zo'n onzin, een gegeven paard kijk je niet in de bek. Het is bedoeld als waardering voor het afgelopen jaar. Dus alsje kerstpakket er niet is of slecht is,moet je misschien eens met je baas praten over wat je fout doet.

Ik kan me aan de andere kant goed voorstellen dat als er in je bedrijf mensen weg bezuinigd zijn, dat je baas nu niet dure pakketten gaat kopen, want dan had hij de werknemer beter in dienst kunnen houden.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.