• 0

zo werd ik miljonair

Omschrijving van je concept:

Ongeveer een jaar geleden begon ik met het schrijven van een boek. Een boek dat secundair een maatschappelijk issue behandeld maar primair zal zorgen voor een landelijke hype.

Onze manier van leven wordt meer en meer bepaalt door de totale media en hoe wij hier als wereldburgers op reageren. Met deze twee groepen ga ik bewijzen dat ik mijn theorie in de praktijk ga brengen.

 

Hoe? Mijn opbrengsten van mijn boek komen in een totale pot. Mijn bestseller boek gaat verder op Twitter. Het boek en de aanwijzingen op twitter zullen leiden naar een bepaalde locatie in Nederland. 1 meter onder de grond zal een kist liggen met daarin een laatste aanwijzing hoe bij mij te komen. Degene die als eerste met mijn boek in zijn hand en de sleutel mij ontmoet krijgt de helft van de totale pot.

 

 

 

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

schrijven, denken, schrijven, piekeren en schrijven is wat ik tot op heden heb gedaan!

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil mensen de invloed van de media en de totale gekke wereld laten zien waarin wij momenteel leven. En ik wil financieel onafhankelijk worden met mijn boek want anders zou het geen hype zijn

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Nog nooit eerder gebracht

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Of jullie het boek zouden gaan kopen?

 

Maar belangrijker nog; ik heb geen marketingachtergrond als kluun maar zijn er mensen hier die weten hoe je een boek het beste kan introduceren.

 

Mijn uitgeverij is freemusketiers en die hebben al contact gehad met de wereld draait door waar ik naar alle waarschijnlijkheid mijn boek mag komen presenteren, wat al fantastisch is!

 

Maar iemand nog interessante acties?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het uiteindelijke doel is 'bij jou komen' ?

Maar je zet je naam er dus niet bij als auteur?

Maar je zit wel bij dwdd? Dan weet iedereen wie je bent.

 

Kun je deze ambiguiteit verklaren? Op zich lijkt het me een leuk idee.

 

Iedereen weet wie ik ben en dat mag ook; op de sleutel staat mijn 06 waarna ik afspreek en ik met de winnende persoon nageniet op een nader te noemen terras en een biertje; die we ons dan wel kunnen veroorloven. Dus dan ook maar een lekker etentje! Ik wil gewoon laten zien wat de media en mensen op elkaar voor invloed hebben in 2010!

 

Daarnaast ie een tertiare boodschap dat als je echt iets wilt je het kan bereiken! Weet je nog die man die miljonair werd door dat boek en de gekte eromheen.

 

Mathijs je hebt gelijk, mag ik daaruit concluderen dat je het boek gaat kopen? ;) 16 januari 2010 overal te koop!

 

Ik ontvang 2,10 per verkocht boek. Om de pot te verhogen zet je dus in op mond tot mond reclame Mathijs, let start it!

 

MAD WORLD

 

Link naar reactie
  • 0

Mijn boek wordt een bestseller en ongeacht of het een bestseller wordt of niet; de pot zal altijd beschikbaar zijn! Of het nu 1000 euro is of 100.000 euro. Twitter zal zowiezo leiden tot de plek van de sleutel. Sterker nog de sleutel ligt al in het kistje te wachten op gelukzoekers.

 

 

Jij misschien geen hypetype maar geloof mij its all about talking talking talking in this mad world

 

Maar ik geloof dat de hype al zijn begin maakt want mijn vragen worden vergeten. ;)

Link naar reactie
  • 0

Doet me wel een beetje denken aan The Game van nokia. Ik deed daar toen ook aan mee, was best een hype.

Het belangrijkste is volgens mij wel of het boek de moeite waard is om te kopen. Anders kopen mensen liever een staatslot lijkt me. Heb je wel schrijfervaring?

 

Ik zou het boek niet kopen. Ik doe niet meer mee aan hypes. Ik denk dat de afspraken te vaag zijn en de prijs niet gegarandeertdgenoeg voor mensen om het serieus te nemen. Wie zegt dat je uiteindelijk de prijs niet met een vriend deelt?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.