Geplaatst: 1 december 200915 j Carlo Kok 10 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie test Betaalbaar in beeld
Geplaatst: 2 december 200915 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Is het gelukt? :)
Geplaatst: 2 december 200915 j Carlo Kok 10 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Hoi Jeroen, Nou eigenlijk niet, ik wil net als jij een afbeelding toevoegen maar dat is zo te zien nog niet gelukt. Het enige dat ik kan bedenken dat de afbeelding te groot of onjuiste resolutie heeft. Jij nog een tip ? Groet, Carlo Betaalbaar in beeld
Geplaatst: 2 december 200915 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Krijg je een foutmelding of iets dergelijks? Indien het een jpg, png of gif is, en niet héél groot is, zou het moeten werken en anders krijg je als het goed is een melding. Wanneer je geen melding krijgt: zou je me de afbeelding willen toesturen zodat ik zelf eens kan testen (mijn mailadres staat in mijn profiel)?
Geplaatst: 2 december 200915 j Carlo Kok 10 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Hmm, te gehaast en niet goed lezen he. Nu zie ik dat er beperkingen zijn qua formaat. Even in Photoshop aangepast en voillá... Wel bedankt voor je aanbod. Groet, Carlo Betaalbaar in beeld
Carlo Kok
test
Betaalbaar in beeld