Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ronaldinho
Ben hier even niet zoveel geweest, dus het kan zijn dat ik wat gemist heb. Ik kom het alleen nog nergens tegen:
15 december heeft de Tweede Kamer het wetsvoorstel vereenvoudiging en flexibilisering bv-recht en het wetsvoorstel Invoeringswet titel 7.13 Burgerlijk Wetboek (personenvennootschappen) aangenomen, samen met diverse amendementen.
Het overzicht van de stemmingen is hier (pdf) te vinden.
Heb er nog niet op gestudeerd, maar er lijkt dus wat schot in te komen. Als ingangsdatum hoorde ik in de wandelgangen 1 juli 2010, maar de laatste jaren zijn er meer data langsgekomen, dus dat zegt niet zoveel.
Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".