lancee Geplaatst: 8 januari 2010 lancee 42 1 Geplaatst: 8 januari 2010 Goedemorgen, Een aantal gegegevens Mijn partner en ik hebben een VOF. Winstverdeling 50/50 Over 2009 een winst voor belasting van 500€ Wij zijn nieti nkomstenplichtig enkel BTW plichtig Nu is mijn vraag 1: moet ik de aangifte voor ondernemers of die voor particuliere gebruiken?. 2: valt de winst onder resultaat overige werkzaamheden of onder winst uit onderneming? 3: als het resultaat overige werkzaamheden is moet ik dan de winst nog door 2 delen en apart opvoeren of is mogelijk om dit bij 1 vennoot op te voeren. Bedankt voor de reactie Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 8 januari 2010 Joost Rietveld Moderator 22,7k 80 2299 Geplaatst: 8 januari 2010 Dennis je vroeg eerder al wat te doen met de winstverdeling en daar heb je al antwoord op ontvangen. Een winst van 500 euro zou ik lekker door 2 delen en ieder aangeven als resultaat overige werkzaamheden. Maak het niet moeilijker dan nodig. groet joost DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
lancee
lancee
Goedemorgen,
Een aantal gegegevens
Mijn partner en ik hebben een VOF. Winstverdeling 50/50
Over 2009 een winst voor belasting van 500€
Wij zijn nieti nkomstenplichtig enkel BTW plichtig
Nu is mijn vraag
1: moet ik de aangifte voor ondernemers of die voor particuliere gebruiken?.
2: valt de winst onder resultaat overige werkzaamheden of onder winst uit onderneming?
3: als het resultaat overige werkzaamheden is moet ik dan de winst nog door 2 delen en apart opvoeren
of is mogelijk om dit bij 1 vennoot op te voeren.
Bedankt voor de reactie
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag