• 0

Salarisadministratiepakket

Ik ben op zoek naar een goedkope oplossing voor het voeren van mijn salarisadministratie. Ik kan mij niet voorstellen dat ik voor een schijnbaar eenvoudige, maandelijkse handeling heel veel kennis en geld nodig heb. Het gaat om een BV met 1 DGA waarvan het salaris het komend (en het afgelopen) jaar laag is. Het maandelijkse salaris is steeds het zelfde.

 

Een online dienstverlener spreekt mij het meeste aan omdat je dan niet werkplekgebonden bent en altijd actueel bent.

 

Ik heb wat gegoogled en kom bv op nmbrs.nl (prijs onbekend) en loonloon.nl (€ 5,50 per maand per loonstrook). Heeft iemand ervaring met deze of andere dienstverleners?

 

Moet je bij een dergelijk pakket zelf veel kennis hebben? Wat ik zoek is een pakket waarbij ik de basisgegevens (naw en bruto salaris) invoer en dat vervolgens na een druk op de knop maandelijks netjes de berekeningen maakt. Ik las ergens iets over verplicht vakantiegeld uitkeren. Ik verwacht dat het pakket aangeeft welke verplichtingen er zijn en aangeeft wanneer er iets moet gebeuren.

 

Ik heb begrepen dat voor accountants inmiddels wordt bijgehouden door de AFM of zij wettelijke controles uit mogen voeren (zie http://www.afm.nl/registers/default.ashx?folderid=1932). Bestaat iets dergelijks ook voor salarisadministrateurs? Zo nee, hoe weet ik dan of een pakket of administrateur goed is?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Jaco,

 

Dat lijkt duur voor een druk op de knop. Echter als je drukt, gaat het pakket alle regelingen toepassen. Uiteraard kan je dit ook zelf maken in Excel, maar dan ben je wel een tijdje zoet. Daarnaast kanje via RoosRoos ook de aangifte indienen. Die kan je ook zelf doen, maar dat kost in ieder geval meer tijd dan 5 minuten (de tijd die je via RoosRoos nodig hebt).

 

Groetjes

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

 

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

 

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.